Evo što Hrvate potiče na kupnju PAY TV usluge

Autor: Poslovni.hr , 30. listopad 2013. u 15:58
Thinkstock

Hrvatska pošta je u suradnji s agencijom Hendal provela istraživanje tržišta usluga plaćene televizije u Hrvatskoj kako bi se detaljnije utvrdilo što građane Hrvatske potiče na kupnju PAY TV usluge, koja su njihova očekivanja i koji su im elementi ponude najvažniji.

Hrvatska pošta je u suradnji s agencijom Hendal provela istraživanje tržišta usluga plaćene televizije u Hrvatskoj kako bi se detaljnije utvrdilo što građane Hrvatske potiče na kupnju PAY TV usluge, koja su njihova očekivanja i koji su im elementi ponude najvažniji.

Istraživanje je obuhvatilo tisuću ispitanika koji se trenutačno ne koriste PAY TV uslugom, a pitalo ih se koje su im karakteristike PAY TV usluge najprivlačnije. Od ponuđenih osnovnih elemenata svake ponude na tržištu ispitanici su kao najvažniji element izabrali:

• iznos mjesečne naknade – 44,2 posto ispitanika;
• mogućnost samostalnog biranja programa – 20,2 posto ispitanika;
• nepostojanje ugovorne obveze – 14,1 posto ispitanika;
• promotivno razdoblje – 6,5 posto ispitanika.

 

 

Komentirajte prvi

New Report

Close