Hrvatska pošta je u suradnji s agencijom Hendal provela istraživanje tržišta usluga plaćene televizije u Hrvatskoj kako bi se detaljnije utvrdilo što građane Hrvatske potiče na kupnju PAY TV usluge, koja su njihova očekivanja i koji su im elementi ponude najvažniji.
Istraživanje je obuhvatilo tisuću ispitanika koji se trenutačno ne koriste PAY TV uslugom, a pitalo ih se koje su im karakteristike PAY TV usluge najprivlačnije. Od ponuđenih osnovnih elemenata svake ponude na tržištu ispitanici su kao najvažniji element izabrali:
• iznos mjesečne naknade – 44,2 posto ispitanika;
• mogućnost samostalnog biranja programa – 20,2 posto ispitanika;
• nepostojanje ugovorne obveze – 14,1 posto ispitanika;
• promotivno razdoblje – 6,5 posto ispitanika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu