Deterdženti u boji testirani su u tekućem i praškastom obliku, kako brendirani tako i diskontni proizvodi, prenosi Fenix Magazin.
Dok su neki deterdženti za pranje rublja neslavno podbacili kada je riječ o učinku pranja, dva su iznenađujuća pobjednika. Pobjednik testa je “Persil Color Megaperls Excellence”.
Uvjerio je testere svojim učinkom pranja i čistio tekstil na način koji je bio nježan i za boju i za materijal. Međutim, jedno pranje košta 0,28 eura.
Drugo mjesto zauzeo je Rossmannov “Domol deterdžent u boji”. Impresionirao je ne samo kvalitetom, već i cijenom. Jedno pranje košta samo 0,16 eura.
Još jedno zanimljivo otkriće je da je deterdžent u prašku možda malo kompliciraniji za rukovanje i skladištenje, ali očito pere bolje od tekućeg deterdženta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu