Velik broj brendova snažno komunicira (neki bi rekli i manipulira) svojom bojom, koje mogu pobuditi razne emocije i osjećaje. FinanceOnline.com napravio je zanimljivu infografiku o logotipima, koja između ostalih otkriva koje emocije pobuđuju određene boje u vizualnom identitu brendova.
Crvena boja se povezuje s vatrom, krvlju i pobuđuje akciju, emocije, strast, agresiju, ali i povjerenje. Poznati brendovi koje koriste crvenu boju su Coca-Cola, Red Bull i YouTube.
Plava se povezuje s nebom i morem, a evocira udobnost, vjeru, razumijevanje, smirenost, jasnoću itd. (Ford, Samsung, Facebook)
Žuta boja se povezuje s energijom i suncem, a u ljudima pobuđuje osjećaj svježine, energičnosti i životnosti. (McDonalds, Ikea, DHL, Shell…)
Zelena simbolizira harmoniju i prirodu, a pobuđuje osjećaj opuštenosti, mirnoće, povjerenja, itd. (Android, Starbucks)
Ljubičasta boja predstavlja luksuz i veličanstvenost. Evocira glamur, nostalgiju, romantiku, ali i moć. (Yahoo, Cadburry)
Narančasto se povezuje sa suncem i tropskim krajevima, a pobuđuje emocije sreće, entuzijazma, kreativnosti, itd. (Fanta, Firefox)
Saznajte više u priloženoj infografici:
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu