Evo kako boja logotipa utječe na vaše emocije

Autor: Poslovni.hr , 11. travanj 2014. u 16:39
Reuters

Velik broj brendova snažno komunicira svojom bojom, koje mogu pobuditi razne emocije i osjećaje.

Velik broj brendova snažno komunicira (neki bi rekli i manipulira) svojom bojom, koje mogu pobuditi razne emocije i osjećaje. FinanceOnline.com napravio je zanimljivu infografiku o logotipima, koja između ostalih otkriva koje emocije pobuđuju određene boje u vizualnom identitu brendova.

Crvena boja se povezuje s vatrom, krvlju i pobuđuje akciju, emocije, strast, agresiju, ali i povjerenje. Poznati brendovi koje koriste crvenu boju su Coca-Cola, Red Bull i YouTube.

Plava se povezuje s nebom i morem, a evocira udobnost, vjeru, razumijevanje, smirenost, jasnoću itd. (Ford, Samsung, Facebook)

Žuta boja se povezuje s energijom i suncem, a u ljudima pobuđuje osjećaj svježine, energičnosti i životnosti. (McDonalds, Ikea, DHL, Shell…)

Zelena simbolizira harmoniju i prirodu, a pobuđuje osjećaj opuštenosti, mirnoće, povjerenja, itd. (Android, Starbucks)

Ljubičasta boja predstavlja luksuz i veličanstvenost. Evocira glamur, nostalgiju, romantiku, ali i moć. (Yahoo, Cadburry)

Narančasto se povezuje sa suncem i tropskim krajevima, a pobuđuje emocije sreće, entuzijazma, kreativnosti, itd. (Fanta, Firefox)

Saznajte više u priloženoj infografici:

review
Prepared by | Author: David Adelman | Our Google+

Komentirajte prvi

New Report

Close