Emisiju o Hrvatskoj pratilo 60 milijuna Kineza

Autor: Poslovni.hr , 05. ožujak 2021. u 14:39
FOTO: Press

Hainan TV velika je regionalna medijska kuća u vlasništvu Hainan Broadcasting Group sa sjedištem na najvećem kineskom otoku Hainanu. Svoj program emitira na osam kanala i satelitskoj televiziji, dok je dobar dio programa i livestreamova dostupan online.

Na kineskom Hainan TV-u, kojeg prati oko 700 milijuna gledatelja, emitirana je epizoda u potpunosti posvećena Hrvatskoj, izvijestila je direktorica Hrvatske turističke zajednice u Kini Franka Gulin, koja je uz hrvatskog veleposlanika u NR Kini Darija Mihelina sudjelovala u snimanju emisije o Hrvatskoj.

Epizoda je emitirana u sklopu sedme sezone emisije Connections, popularnog mozaičnog TV showa koji se emitira od 2016. godine, a u kojem TV voditeljica Mei Qing ugošćuje stručnjake za kulturu i veleposlanike u NR Kini iz zemalja diljem svijeta.

„Emitiranje emisije o Hrvatskoj, koju je u prvom prikazivanju pratilo oko 60 milijuna gledatelja, sjajna je prilika za promociju naše zemlje na kineskom tržištu. U emisiji je bilo riječi o Muzeju prekinutih veza, šibenskom Međunarodnom dječjem festivalu, Dubrovačkim ljetnim igrama i gradu Zadru koji je prijateljski grad sa kineskim tropskim rajem Sanyom. Dotakli smo se i nogometa i Maksima Mrvice, a voditelji su nas iznenadili sjajnim izgovorima hrvatskih imena i općenito znanjem o Hrvatskoj“, izjavila je Gulin.

Hainan TV velika je regionalna medijska kuća u vlasništvu Hainan Broadcasting Group sa sjedištem na najvećem kineskom otoku Hainanu. Svoj program emitira na osam kanala i satelitskoj televiziji, dok je dobar dio programa i livestreamova dostupan online. S obzirom da se emisija emitira u sklopu čitave mreže spomenute televizije te u inozemstvu, kao i u sklopu platformi Hong Kong International Saellite TV, iQiyi, Tencent, TravelNet i Himalaya, gledanost je i značajno veća od službenih brojki.

Komentirajte prvi

New Report

Close