Problematika distributivne trgovine postaje sve značajnija te zaokuplja pozornost teoretičara i praktičara, kako zbog razvijanja ponude sve većim obiljem robe i usluga tako i zbog širenja tržišta i uznapredovalih procesa internacionalizacije i globalizacije poslovanja.
Posebno su u ovome području važni procesi koji su uzrokovali promjene u prije utvrđenim zakonitostima u razvoju distributivne trgovine. Knjiga Ekonomika trgovine napisana je sa svrhom da, prije svega, posluži kao udžbenik studentima ekonomskih fakulteta i visokih učilišta na kojima se izučava trgovina te logistika i marketing, na dodiplomskim i poslijediplomskim studijima. Isto tako knjiga će poslužiti i svima onima koji se u praksi bave trgovinom na bilo koji način. Gradivo u knjizi izabrano je prema nastavnim programima na spomenutim fakultetima. Namjera je autora bila najprije pružiti teorijsku osnovicu ekonomike trgovine kao gospodarske djelatnosti, a potom i obraditi ekonomske stvarnosti trgovine kao gospodarske djelatnosti u sklopu gospodarskoga sustava kao i uz mjere ekonomske politike koje se odražavaju na tu gospodarsku djelatnost.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu