Ekonomija zahvalnosti je stvarni pojam, riječ je o načinu na koji komuniciramo, kupujemo i prodajemo, način na koji tvrtke i potrošači dolaze u kontakt putem interneta te u stvarnom svijetu.
Internet, na kojem je ekonomija zahvalnosti rođena, potrošačima je ponovno omogućio da izraze svoje mišljenje, a nevjerojatna moć njihovih stavova na društvenim mrežama pokazuje da se tvrtke i brendovi moraju natjecati na posve drugoj razini od one na koju su naviknuli. U ovoj knjizi poduzetnik Gary Vaynerchuk otkriva kako velike i male tvrtke takvu osobnu pozornost mogu prenijeti na cijelu svoju potrošačku bazu, rabeći društvene platforme koje prenose mišljenja njihovih kupaca. Tvrtke i brendovi koji ukrote moć društvenih mreža i svoju kulturu poslovanja usmjere prema mušterijama, izdvojit će se iz mnoštva i najviše zaraditi. Ova knjiga otkriva kako tvrtke mogu ukrotiti promjene i izazove svojstvene društvenim medijima i pretvoriti ih u nevjerojatne mogućnosti zarade i rasta. Vaynerchucka je časopis BusinessWeek uvrstio među 20 osoba koje bi svaki poduzetnik trebao slijediti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu