Tijekom dvadesetog stoljeća materijalna bogatstva stvarale su korupcije industrijskog doba.
Uspostavljen je jasan model tvrtke, zajedno s mnoštvom pretpostavki o njezinoj strukturi i načinu poslovanja. Tehnologije marketinga, zasnovane na tisku i elektronskim medijima postale su presudne za stvaranje dobiti. Novi modeli poslovanja temeljeni na mrežama, daju novi ključ za uspješnost u tržišnom nadmetanju i stvaranju bogatstva. Pojam e-poslovanja (e-business) nastao je kao marketinški slogan tvrtki iz domene visokih tehnologija. Novo izdanje knjige "E-poslovanje 2.0" donosi najnovije strategije i tehnike nastale temeljem iskustva prve generacije e- poduzeća. Uz ažurirane informacije o dizajnu aplikacije okvira, knjiga sada nudi više detalja o strategiji i provedbi e- poslovanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu