Podravkin tim, inače, sastoji se od deset promotora kulinarstva raspoređenih po regijama Slavonije, sjevernog Primorja, Dalmacije i Zagreba. "Ideja je svugdje gdje je Podravka prisutna prezentirati lepezu naših proizvoda", kaže Mišel Tokić, promotor koji je u koprivničkoj kompaniji zaposlen petnaest godina.
Za manifestacije poput Poslovnog uzleta pripremaju se jednostavnija jela poput tjestenina i rižota, manjih rolada najčešće od piletine, s tim da je topla juha obvezno predjelo, a uz obrok obično ide salata, najčešće od cikle zajedno sa svježim povrćem. Nakon glavnog jela, slijede Dolcelini deserti, pudinzi, muffini, kao i savijača od višanja i jabuka. "Ideja je ljudi u pauzi koja traje najčešće jedan sat dobiju ukusan, a vrlo jednostavan obrok za konzumaciju", kaže Tokić dodajući da se zato dio pripreme unaprijed odradi u Koprivnici i prevozi toplim i hladnim boksovima na mjesto događaja.
Posao kulinarske promocije raste iz godine u godinu. "Snimamo kulinarske emisije, DVD kuharice, pišemo kuharice i osmišljavamo nova jela. Bili smo na Olimpijskim igrama u Ateni i Pekingu, a bili smo i prvi tim kuhara iz Hrvatske koji je radio večeru za zastupnike u Europskom parlamentu", ponosno kaže taj Podravkin promotor dok pladnjevi s hranom ubrzano nestaju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu