Dubrovnik i Hrvatska u emisiji hotelskog gurua Anthonya Melchiorria

Autor: Marija Crnjak , 18. prosinac 2012. u 13:42
Grad Dubrovnik; Photo: Grgo Jelavic/PIXSELL

Dubrovnik i hotele grupacije Adriatic Luxury Hotels uskoro će moći vidjeti preko 90 milijuna Amerikanaca i gledatelja širom svijeta, zahvaljujući upravo snimljenoj emisiji Travel Channela pod nazivom ‘Trip of a lifetime’, objavila je grupacije ALH.

Dubrovnik i hotele grupacije Adriatic Luxury Hotels uskoro će moći vidjeti preko 90 milijuna Amerikanaca i gledatelja širom svijeta, zahvaljujući upravo snimljenoj emisiji Travel Channela pod nazivom ‘Trip of a lifetime’, objavila je grupacije ALH.

Tema emisije prikaz je najuzbudljivije destinacije 2013. godine, što će po izboru stručnjaka i produkcijskog tima Travel Channela u idućoj godini biti Jadran. Emisija će krenuti u siječnju, a obraća se gostima koje zanima luksuzni odmor, i u njoj će se osim Dubrovnika i ALH naći Rovinj sa svojim Monte Mulinijem te Hvar, te talijanske destinacije na Jadranu.

Voditelj i izvršni producent emisije je poznati američki "hotelski guru" Anthony Melchiorri, hotelski menadžer te vlasnik konzultantske kuće poznat kao autor emisije Hotel Impossible u kojoj beznadežne hotele pretvara u uspješne projekte. Melchiorri je svoju emisiju Trip of lifetime snimao proteklog vikenda u Dubrovniku. Suradnja američke kuće s ALH rezultat je snažne kampanje u medijima na američkom tržištu koju je još sredinom godine pokrenuo novi vlasnik grupacije, Grupa Lukšić. Naime, američke turiste, ulključujući i goste iz Južne Amerike, posebice Brazil, zanima luksuzan odmor i oni vole putovati u pred i posezoni, što Lukšići kane maksimalno iskoristiti.

Komentirajte prvi

New Report

Close