Pedeset nezaposlenih osoba uz uvjet da imaju završenu srednju školu, od kojih je najmanje osam osoba s invaliditetom, od lipanja do kolovoza proći će edukacijski program iz projekta "Osnaživanje kompetencija za zapošljavanje u drogerijama" koji je usmjeren na postavljanje novog standarda drogerijskog zanimanja u Hrvatskoj.
U projekt će biti utrošeno 1,051 milijun kuna, od čega 95 posto stiže iz Europskog socijalnog fonda, a partneri u provedbi su ustanova za obrazovanje odraslih Callidus, tvrka dm-drogerie markt i Hrvatski zavod za zapošljavanje. Time će konačno biti realizirana ideja stara gotovo dva desetljeća koju je nedugo po dolasku dm-drogerie markta na naše tržište iznio predsjednik Uprave Mirko Mrakužić. Po uzoru na obrazovni sustav u Austriji i Njemačkoj, gdje se unutar programa za trgovce školuje i osoblje za rad u drogerijama, Mrakužić je namjeravao potaknuti mjerodavne institucije na uvođenje takvog usmjerenja i u Hrvatskoj.
Inicijativa je međutim, tek sada pala na plodno tlo, a u projektu će sudjelovati i 15 zaposlenika dm-a koji će i sami prethodno proći edukaciju kako bi bili mentori u praksi, dok je osoblje Callidusa zaduženo za teorijski dio nastave. "Naše iskustvo rado smo stavili na raspolaganje kako bismo potakli razvoj dualnog obrazovanja u RH povezivanjem teorijskog i praktičnog obrazovanja", ističe Ana Fostač-Krilčić, voditeljica ljudskih resursa u dm-u.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu