DotMetrics mjeri posjećenost internet medija

Autor: Saša Paparella , 02. lipanj 2015. u 22:01
DotMetrics zasad mjeri 100 hrvatskih portala

Novi projekt mjerenja posjećenosti interneta u RH donosi ažuriranje podataka na dnevnoj razini, što niti jedan konkurent ne može ponuditi.

Nakon dvije godine razvoja, agencija Ipsos Puls i službeno je u Hrvatskoj pokrenula DotMetrics, projekt mjerenja posjećenosti internetskih medija zasnovan na analitičkom sustavu.

DotMetrics prikuplja podatke o posjećenosti hrvatskih internetskih portala tako da bilježi i pohranjuje cjelokupan promet web stranice, povezujući ga s demografskim podacima iz anketa i bazičnih istraživanja. Podatke o posjećenoj web stranici i uređaju koji ju je posjetio prikuplja na svakom portalu u mjerenju, te sve podatke sprema u baze podataka kako bi se kasnije mogli obraditi.  U Hrvatskoj se zasad mjeri 100 portala, a pokretači projekta pozivaju i sve ostale nakladnike online medija da im se jave ako se žele uključiti u mjerenje, i to besplatno, kako bi se preciznije upoznali sa interesima svoje publike.  

 

79posto

gledanja interneta u RH otpada na domaće sadržaje

Marko Katavić, product manager Ipsos pulsa na prezentaciji je istaknuo da je DotMetrics analitički sustav u potpunosti proizveden u Hrvatskoj, plod je rada hrvatskih developera i stručnjaka iz tvrtke FistNet. Ipsos Puls je kroz regionalni klaster Ipsos Adria inicirao i pokretanje projekta u susjednim zemljama, dok se kroz Ipsosovu globalnu mrežu pokreću slične inicijative i u drugim zemljama Europe. "U svijetu postoji malo sustava za mjerenje internetskih medija, a DotMetrics uvodi i novosti koje razvijaju analitičke mogućnosti tržišta, poput mjerenje ekskluzivnih korisnika, onih koji posjećuju samo jedan web portal i niti jedan drugi, te ažuriranja svih podataka, uključujući i demografske  na dnevnoj razini, što niti jedan od konkurenata u svijetu trenutno nije u mogućnosti ponuditi", kaže Katavić.

Prema podacima za svibanj, hrvatski su građani pregledali više od milijardu internet stranica i to 52 posto sa računala, 41 posto s mobitela i šest posto s tableta. Oko 79 posto gledanja otpada na hrvatske sadržaje, ostalo na strane. "Zbog volumena podataka koji se dnevno prikupljaju i čuvaju u bazama podataka, DotMetrics je istinski Big Data sustav, prvi takvog tipa proizveden u potpunosti u Hrvatskoj. U svijetu postoji malo sustava namijenjenih mjerenju internetskih medija, a DotMetrics uvodi novine koje redefiniraju ključne koncepte i razvijaju analitičke mogućnosti tržišta", ističu u Ipsos Pulsu. 

Komentirajte prvi

New Report

Close