Modni trendovi i ukusi žena, pogotovo mladenki, sve se brže mijenjaju, a dizajneri se nastoje istaknuti unikatnim i probranim vjenčanicama i večernjim haljinama. Takve trendove slijedi i modna dizajnerica Ljiljana Koprivnjak koja je predstavila novu kolekciju svog brenda vjenčanica i svečane modne odjeće Kalisi design u Sesvetama.
Nakon dugogodišnjeg iskustva koje je stekla radeći u nekim od vodećih modnih kuća u Hrvatskoj, u proljeće 2016. godine odlučila je otvoriti vlastiti salon i na tržište plasirati svoj brend.
“Samostalno sam pokrenula posao u želji za stvaranjem originalnih i modernih kreacija, stoga Kalisi design nudi jedinstveni spoj modernog, senzualnog i romantičnog modnog stila. Bogatu kolekciju čine unikatne vjenčanice i večernje haljine te dječje haljinice i krštenice uz prigodne, odgovarajuće modne dodatke”, objašnjava nam dizajnerica.
Prilikom kreiranja haljina i vjenčanica sve kreće od ideje i skice na papiru u potrazi za savršenim materijalom koji će upotpuniti i prenijeti njezinu ideju u stvarnost.
Od početka stvaranja brenda ostvarila je suradnju s mladim i poduzetnim ženama što je, kaže, rezultiralo dobrim i uigranim timom.
“Za frizuru je zadužena Suzana Brkić, vlasnica Full cool salona, za šminku se pobrinula vizažistica Tina Nerad, a prvi put timu se pridružila Matea Lalić kao novo lice kampanje. Za lokaciju sam izabrala novi luksuzni hotel Academia u Zagrebu zbog predivnog ambijenta koji se savršeno uklopio u stil kampanje”, navodi Koprivnjak.
Glavne značajke njezine nove kampanje su visoka elegancija, profinjenost i glamur s daškom retro stila 30-ih i 40-ih godina prošlog stoljeća.
“Novu kolekciju čine romantične, ženstvene, profinjene i senzualne, ali i karakterne vjenčanice satkane od satena, tila i čipke, obogaćene ručno šivanim perlicama”, objašnjava nam Ljiljana Koprivnjak.
S trendovima se mijenjaju i želje mladenki, a trenutačno su, kaže ona, najpopularnije vjenčanice s čipkom, cijele i djelomično izrađene. Svojim klijenticama nudi mogućnost izrade odjeće po vlastitim željama. Trenutačno je u pripremi njezina nova kolekcija večernjih haljina za proljeće i ljeto koja najavljuje puno cvjetnih motiva i veselih boja. Sve haljine koje izrađuje su, ističe, jedinstvene i unikatne, a time i autentične i posebne, no u poslu, kaže Koprivnjak, postoji i boljka. “Reakcije ljudi su pozitivne, lijepo je biti prepoznat i istaknut po svojim kreacijama, no moram priznati da ljudi često imaju krivu predodžbu što se tiče domaćih proizvoda. Smatraju da su naši proizvodi skuplji od stranih zbog čega više naginju uvoznoj robi, što rezultira konstantnom borbom i dokazivanjem suprotnog”, kaže dizajnerica Ljiljana Koprivnjak kojoj je najveća želja, zaključuje, potaknuti ljude da kupuju hrvatske proizvode i uvjere se u njihovu vrijednost i kvalitetu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu