Dnevno upijamo čak 479 minuta medija

Autor: Saša Paparella , 05. srpanj 2018. u 22:01
Do 2020. ćemo na praćenje medija s mobitela trošiti 28% ukupne dnevne konzumacije
, Fotolia

Širenje brzih mobilnih podatkovnih utječe na globalnu konzumaciju sadržaja

Nije tajna da je širenje mobilnih uređaja i bržih mobilnih podatkovnih mreža posljednjih godina transformirala globalnu potrošnju medija.

Prosječna osoba na medije troši nevjerojatnih 479 minuta ili gotovo osam sati dnevno, što 12 posto više nego u 2011., navodi se u Zenithovom izvješću pod naslovom Predviđanje potrošnje medija. Do 2020. ljudi će trošiti čak 492 minute dnevno. Četvrtina tog vremena bit će potrošena na korištenje mobilnih uređaja, s predviđanjem da dostigne čak 28 posto do 2020.

Kina opet privlače

“Mobilna tehnologija izaziva robne marke kako bi promislila kako komuniciraju s potrošačima”, rekao je Vittorio Bonori, globalni brend predsjednik Zenitha. “Robne marke trebaju razumjeti kako potrošačke umove i gdje sjediti na putu potrošača, kako bi utvrdili kako komunicirati s njima”. Doista, potrošači koji aktivno traže određene informacije razlikuju se od onih koji dijele fotografije za odmor s prijateljima ili se odmaraju natrag i uživaju u videozapisu. Robne marke trebaju razumjeti signale koje potrošačeva djelatnost pruža u vezi s postavljanjem uma da optimiziraju komunikacijske strategije za njihovo postizanje.

Razlika između tradicionalnih i digitalnih podataka u velikoj mjeri postala je nevažna u današnjem medijskom okruženju. Važno je to što potrošač čita vijesti, a ne radi li to pomoću tiskanih novina ili novinskih web stranica.

Četvrto izdanje izvješća savjetuje brendovima da koriste podatke, tehnologiju i umjetnu inteligenciju kako bi bolje koordinirali svoje komunikacije između medija i mozgova potrošača kako bi učinkovitije razumjeli nove trendove.

U izvješću se navodi i da je vrijeme provedeno na kinu između 2011. i 2018. poraslo za tri posto, budući da su vlasnici kina uložili u više ekrana i bolje iskustvo za posjetitelje, dok su se filmski studiji okrenuli prema međunarodnoj publici. Iako se na ovu aktivnost trenutno troši samo 1,7 minuta dnevno, Zenith procjenjuje da će već 2020. porasti na 1,9 minuta.

Novine i časopisi najveći gubitnici

Vrijeme provedeno s ostalim kanalima i dalje pada. U razdoblju između 2011. i 2018. najviše su izgubili novine i časopisi – 45 posto, odnosno 56 posto. Međutim, to se odnosi samo na vrijeme provedeno čitanje tiskanih publikacija, dok je vrijeme provedeno u čitanju novina i časopisa online uključeno u internet.

Mnoge su publikacije dobile više vremena kroz online nego što su izgubile u tisku. Vrijeme provedeno u gledanju televizije smanjilo se za tri posto, dok je vrijeme provedeno u slušanju radija palo za osam posto. No, izvješće naglašava da su televizijski kanali i radio postaje stekli publiku online istodobno kada su ih izgubili offline. Prema tome, TV se suočava sa sve većom konkurencijom digitalnih platformi kao što su YouTube i Spotify.

Komentirajte prvi

New Report

Close