U zagrebačkoj Galeriji Hrvatskog dizajnerskog društva do polovine veljače trajala je izložba koja prati šest desetljeća vizualne povijesti Vegete, najpoznatijeg hrvatskog izvoznog proizvoda.
Nastala u suradnji Podravke, HDD-a i Muzeja Grada Koprivnice, priča je to o Vegeti iz perspektive razvoja ambalaže i grafičkog dizajna. Uz 60 muzejskih primjeraka ambalaže, izložba sadrži i puno arhivskog materijala, fotografija, reklamnih spotova, isječaka iz TV emisije Male tajne velikih majstora kuhinje i tekstova koji oživljavaju priču o omiljenom proizvodu generacija.
Prostorna koncepcija i postav izložbe djelo je zagrebačke agencije Brigada, a vizualni identitet izložbe i dizajn kataloga potpisuju Bruketa&Žinić&Grey. Iz prehrambene kompanije, kažu da je autorica izložbe Draženka Jalšić Ernečić napravila priču o prostoru, vremenu i ljudima.
Izložba je otkrila i manje poznate autore dizajna Vegete, među kojima je i Dušan Bekar 70-ih godina. Dizajn i ambalaža prve kartonske kutijice Vegete 1959. djelo je tad najveće oglašivačke agencije Ozehe i kreativnog direktora Dušana Mrvoša.
U povodu 60 godina brenda Podravka je raspisala i natječaj u kojem su potrošači kreirali naljepnice za Vegetu. Javilo se 32.333 potrošača primarno iz Hrvatske, a slijede BiH, Srbija, Crna Gora i Makedonija. Prijave su dolazile i iz Australije, SAD-a i većine država EU.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu