Čim se pojavila, nova reklama Croatia osiguranja izazvala je lavinu negativnih komentara i sprdnji na društvenim mrežama i internetskim forumima.
Da, radi se o reklami u kojoj glavni akteri u nekoliko tragičnih situacija, poput prometne nesreće ili izgorene kuće, zaključe kako ne trebaju brinuti jer "imaju Vedrana" – službenika u osiguranju koji će se "pobrinuti za odštetu". A reklamu i slogan "Imamo Vedrana", osmislili su u marketinškoj agenciji Digitel, dok je podukciju radila tvrtka Pakt media. Spot je režirao Gregor Vesel, a direktor fotografije bio je Sven Pepeonik. "Emitiranje kampanje počelo je 8. ožujka na svim medijskim platformama, a kampanja će trajati tri tjedna. Do kraja godine CO planira još tri manje 'product kampanje", poručili su nam iz Croatia osiguranja no budžet kampanje kao ni iznos koji godišnje ulažu u marketing nisu htjeli otkriti. Na upit kako komentiraju negativne kritike na reklamu rekli su tek kako će uspješnost reklame mjeriti istraživanjem tržišta i prodajnim rezultatima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu