Digitalni strateg koji će obilježiti 2013. godinu

Autor: Majda Žujo , 14. ožujak 2013. u 12:21
Kampanjom Le Kiff za teleoperatera M6 Mobile pokazali su kako mlade generacije mogu promijeniti svijet na bolje/PIX

Predavač Dana komunikacija radi u pariškoj agenciji koja je stvorila uzbudljivu kampanju za telekom.

Osim u tradicionalnim medijima oglašivači se već dulje vrijeme sve više bore za svoj komadić digitalnog prostora. Bilo da se radi o brendovima iz sektora odjeće, pića, kozmetike, slatkiša, svi su shvatili kolika je važnost prisutnosti na webu. Pri tome najčešće slijede put koji su im utabali poznati brendovi poput Adidasa, Conversea, Nikea, Coca-Cole, Red Bulla, McDonald'sa, Starbucksa ili Nutelle.

A svima im je jedna stvar zajednička: veliki dio budžeta ulažu u digitalni marketing i ne štede na inovacijama koje će ih izdvojiti od konkurencije. "Većina kompanija trenutno je u stanju ushita kada je riječ o digitalnom i konačno su postali svjesni njegove važnosti", smatra Branislav Perić, osnivač i voditelj strategije u agenciji Blast Radius Paris (WPP) koja je osnovana prije 18 mjeseci. Upravo je Perić radio za prestižne brendove kao što su Nike, PlayStation, Levi's i McDonald's, a svoja iskustva podijelit će i na konferenciji Dani komunikacija koja će se od 16. do 19. svibnja održati u Rovinju. Perić se digitalnim marketingom bavi već 13 godina, a jedno od najvećih priznanja njegovog dugogodišnjeg rada svakako je i to što ga je britanski The Guardian uvrstio u top deset digitalnih stratega u svijetu koje svakako treba pratiti u 2013. godini. 

Trenuci za pamćenje
"Digitalno stvara trenutke za pamćenje (posebice rad na kampanjama) i ubija one loše (obično rad na platformama, ali ne samo to), jer ono što ljudi pamte je točan odnos između dobrih i loših trenutaka njihove interakcije s tvrtkom", jedna je od vodilja ovog Parižana srpskih korijena u čijoj agenciji vjeruju da umreženi brendovi donose najbolju online vrijednost. Čine to tako što dijele svoje ideale zajedno s potrošačima, stvaraju im nove vrijednosti, a istovremeno se emocionalno povezuju s njima, zadobivaju njihovu vjernost i potiču na ponovnu kupnju. "Među razlozima zašto se Starbucks smatra jednim od najangažiranijim brendom onine je umreženi brend. Usmjeravanje na digitalno je strateška razlika u njihovom poslovanju", kažu u Radio Blastu, čija se lista klijenata proširila i na Niveu, Danone, Lacoste, Issey Miyake i Boursin za koje su radili velike digitalne kampanje.Među značajnijim kampanjama koje su radili zasigurno je bila i prva kampanja u realnom vremenu, za francuskog telekom operatera M6 Mobile, koju je agencija lansirala u 2012. Ideja je bila napraviti kampanju koja će pokazati kako su mlađe generacije sposobne promijeniti svijet u bolje, smješnije i zabavnije mjesto, i stvorena je kampanja Imagine Le Kiff – prva kampanja u realnom vremenu ikad. 

Nevjerovatne brojke
Tinejdžere su ohrabrili da zamisle kako bi poboljšali svijet i instagramom fotografiraju sve dosadne, ružne, tužne i glupe stvari te predlože kako bi ih promijenili. Oni su ih dijelili na internetu, a prijedlozi koji su bili najpopularniji zaživjeli su i u stvarnosti. U dva mjeseca, svakog se tjedna na web se objavljivala po jedna epizoda koja je prikazivala na koji su način ideje realizirane – i to je stvorilo još veću pomamu kod fanova koji su sadržaj dijelili preko svih društvenih platformi. Rezultat je bio čak 464 posto više komentara i objava, od kojih je 95 posto bilo pozitivno. Broj dijeljenja je porasao čak 1476 posto, dok je trošak po pregledu iznosio je 0,014 eura. Od tradicionalne kampanje stvorili su 'kul' sadržaj i dokazali da svijet stvarno može biti bolji ako ga takvog zamislite. 

Komentirajte prvi

New Report

Close