Prošli tjedan obilježen je svjetski dan mentalnog zdravlja, a CMG Digital, digitalna agencija iz Pule koja radi za klijente diljem svijeta, prikladno je pokrenula internetsku stranicu MindGiving posvećenu brizi za mentalno zdravlje u sve užurbanijem poslovnom svijetu. Kroz sljedeće tjedne svi zainteresirani moći će na njoj pronaći niz sadržaja posvećenih mentalnom zdravlju, od tekstova i video gostovanja etabliranih psihologa do osobnih priča zaposlenika u dinamičnom agencijskom okruženju.
“Pandemija COVID-19 i sve što je uslijedilo, promijenili su način na koji društvo promatra pitanje mentalnog zdravlja. Takva situacija potakla nas je da početkom 2021. godine osmislimo i počnemo provoditi program MindGiving. Kroz njega pokušavamo doprijeti do naših zaposlenika i omogućiti im što bolje uvjete za rad – pogotovo po pitanju pritisaka, stresa i mentalnog zdravlja. Prošle godine naši su kolege mogli sudjelovati u stres menadžment radionicama, jutarnjim satovima joge ili razgovorima sa stručnjacima za mentalno i fizičko zdravlje, a ove godine odlučili smo naš program proširiti i izvan CMG Digitala. Činjenica je da, kao i mnoge kolege iz drugih agencija, radimo u jednoj jako dinamičnoj i povremeno veoma stresnoj struci, pogotovo kad se zaredaju veliki projekti koji sa sobom donose isporuku mnoštva sadržaja u kratkom roku. Naš portal MindGiving je prijateljska ruka pomoći svima onima koji prolaze kroz slične situacije na svojem radnom mjestu i želimo da postane točka spajanja gdje će svatko moći pronaći poneki savjet kako se nositi s pritiscima”, govori nam Anja Filipović, voditeljica korporativnih komunikacija u CMG Digitalu.
Glavne teme kojima će se portal MindGiving baviti su sindrom izgaranja (burnout sindrom), ravnoteža između poslovnog i privatnog života (work–life balance) te različiti načini otpuštanja stresa, prije svega kroz fizičku aktivnost. Prvi gost koji je s posjetiteljima stranice podijelio svoja stručna znanja o mentalnom zdravlju je Natko Beck, prvi hrvatski doktor-influencer koji je iskoristio društvene mreže kako bi širokom krugu ljudi prenio informacije o zdravlju na jedan zabavan i interesantan način. Idejni je začetnik Back Together summita koji se bavi temama vezanim uz zdravstvo, a u ovogodišnjem izdanju je kroz panel diskusiju obrađena tema burnouta i svega što s njime dolazi.
CMG Digital je agencija koja već godinama uspješno proizvodi sadržaje za najveće globalne brendove. Iz svojeg sjedišta u Puli, ureda u Zagrebu i predstavništva u New Yorku i Londonu, CMG Digital već godinama smišlja i provodi kampanje za najveće svjetske brendove poput P&G-a, GSK, ConvaTeca, Haleona, Edgewella, Cloette, Syngente, Rimac Automobila i drugih. Za njih i ostale klijente stvaraju i upravljaju s približno 1000 web stranica na više od 100 tržišta te kreiraju sadržaj za razne digitalne kanale. Do sada su za svoje klijente diljem svijeta odradili preko 50.000 projekata.