Dugogodišnju praksu u odnosima s javnošću (PR) Danijel Koletić je prenio u knjizi PR s dušom.
Prema njegovim riječima to je 'knjiga u nastajanju', budući da ovom dvojezičnom hrvatsko/engleskom izdanju namjerava nadopisati još četiri poglavlja, te ju nadopuniti i tekstom na arapskom jeziku. Knjiga je pisana kao zbirka studija slučaja najznačajnijih projekata koje je vlasnik PR agencije Apriori odradio, kao što je primjerice Top stipendija za Top studente, koja je predstavljala pionirski projekt društveno-odgovornog poslovanja i koja je rezultirala donošenjem zakona kojim je ukinut porez na stipendije.
Spominje i projekt Hrvatska ulica slavnih u Opatiji kao primjer projekta brandinga. Kako bi ilustrirao važnost upravljanje komunikacijama, Koletić u knjizi upozorava da većina ustanova uopće nema priručnik kriznog komuniciranja, a malobrojne koji PR razumiju kao potrebu, "kao 'anđele čuvare' koji znaju kako i na koji način od igle stvoriti lokomotivu, kako riješiti krizu i kako lansirati proizvod na tržište".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu