Dani komunikacija napokon se vraćaju u Rovinj

Autor: Marta Duić , 10. ožujak 2022. u 22:00
Dolaze vodeća lica struke, među kojima i svjetski eksperti, a neće izostati ni jake domaće snage/M.Prpić/PIXSELL

Od 31. ožujka do 3. travnja u hotelu Lone pripremljena su predavanja niza lidera koji oblikuju naše društvo i industriju za bolje sutra.

Nakon dvije pandemijske godine i trogodišnje pauze uz bogat program u Rovinj se vraćaju Dani komunikacija. Od 31. ožujka do 3. travnja u hotelu Lone pripremljena su predavanja niza lidera koji oblikuju naše društvo i industriju za bolje sutra.

Dolaze vodeća lica struke, primjerice James Victore, umjetnik i dizajner, Marie von Scheel-Plessen, direktorica Fashion House Gucci za komunikacije i medije za 37 zemalja Europe, Bliskog istoka i Azije, Chris Do, Emmyjem nagrađivani dizajner kojega prate milijuni na društvenim mrežama.

Na listi imena su i Merlee Jayme, jedna od osam žena među 100 najboljih kreativnih direktora svijeta, Rei Inamoto, jedan od 25 najboljih svjetskih kreativaca po Forbesu, Olga Gutiterrez de la Roza, stručnjakinja za kognitivne, bihevioralne i vizualne znanosti u struci i donedavno globalna šefica za dizajn proizvoda Procter & Gamble, David Orlic, ekspert za odnose s javnošću koji je vodio jednu od najnagrađivanijih PR agencija na svijetu Prime Weber Shandwick, te mnogi drugi.

Na Danima komunikacija, središnjem mjestu domaće komunikacijske industrije, bit će i druga predavana i diskusije, dodjela nagrada i popratni sadržaji, koji će uključivati i nove streaming lokacije, među kojima i mogućnost gledanja predavanja s plaže.

“Ovih dana svi zajedno, i mi kao organizatori i svi članovi naše DK zajednice, s nestrpljenjem iščekujemo novo izdanje našega netipičnog festivala u Rovinju.

Iako ni ovoga puta neće biti ljubljenja ni grljenja, kreativnost nikada nije bila otkazana, što je prvo 2020. u jeku pandemije pokazala naša, a ujedno prva u svijetu online dodjela strukovnih nagrada, potom prva poslovna konferencije na otvorenom DK Home u Maksimiru, a zatim i DK Piknik lani na Tuškancu.

Našu industriju čine nevjerojatni i jedinstveni pojedinci i zato uvijek marljivo radimo kako bi i iskustvo festivala bilo upravo takvo”, poručuje Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorica Hure (Hrvatske udruga društava za tržišno komuniciranje) i direktorica festivala i festivalskoga programa Dana komunikacija.

Komentirajte prvi

New Report

Close