U posljednje vrijeme interaktivne platforme poput Facebooka, Twittera, Instagrama i ostalih društvenih mreža bilježe sve zapaženije rezultate kad je riječ o distribuciji marketinških sadržaja tvrtki, brendiranju njihovih proizvoda ili promociji pojedinih usluga. Neovisno o kojoj je platformi riječ, danas je gotovo nemoguće postići uspjeh na tržištu ukoliko se tradicionalnim alatima i tehnikama u odnosima s javnošću i marketingu ne pridodaju potencijali koje je sa sobom donijelo korištenje društvenih mreža.
Nova istraživanja
Integrirana komunikacija pobuđuje sve veći interes i među znanstvenicima u području informacijsko-komunikacijskih znanosti. Iz dana u dan raste broj istraživačkih radova kojima je cilj istražiti kako se moderni komunikacijski alati, strategije i kanali preklapaju s tradicionalnim, utječu jedni na druge te u kojoj mjeri suvremene tehnologije naše svakodnevice uzrokuju promjene u načinu komuniciranja pojedinih organizacija. Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment je, u suradnji s partnerima, organizirala međunarodnu znanstvenu konferenciju pod nazivom Communication Management Forum 2015 tijekom koje će 8. i 9. svibnja ugostiti istaknute stručnjake iz odnosa s javnošću, komunikacijskog menadžmenta, marketinga, medija te ostalih srodnih disciplina.
Cilj je okupiti znanstvenike i praktičare iz informacijsko-komunikacijskih i njima srodnih znanosti koji će razmijeniti rezultate vlastitih istraživanja i iskustva, a kako bi se postigla kvalitetnija suradnja među znanstvenicima i praktičarima. Renomirani stručnjaci u području odnosa s javnošću, korporativne komunikacije i strateškog menadžmenta prof. dr. sc. Dejan Verčič, prof. emer. dr. sc. Betteke van Ruler i prof. dr. sc. Darko Tipurić otvorit će prvu Bernaysovu međunarodnu znanstvenu konferenciju na temu "Reconciling the traditional and contemporary: the new integrated communication", a svoje će radove predstaviti čak 97 znanstvenik i komunikacijskih stručnjaka iz Nizozemske, Portugala i zemalja regije.
Integrirana komunikacija
Središnji događaj Foruma je okrugli stol posvećen integriranoj komunikaciji na kojem će, uz dvoje ključnih govornika prof. dr. Dejana Verčiča i Betteke van Ruler, sudjelovati i predsjednica Hrvatske udruge za odnose s javnošću Aleksandra Kolarić, izvanredna profesorica s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu prof. dr. sc. Ana Tkalac Verčič te talijanski stručnjak za odnose s javnošću i profesor na Sveučilištu LUMUSA u Rimu Toni Muzi Falconi. Ovi će uvaženi inozemni i domaći komunikacijski stručnjaci raspravljati o promjenama unutar organizacija koje je integrirana komunikacija uzrokovala te o modernim komunikacijskim kanalima i alatima koji su potpuno promijenili način komunikacije i interakcije između tvrtki i korisnika njihovih usluga i proizvoda.
Radovi s konferencije bit će objavljeni i u specijalnom tematskom zborniku. Bernays će pokrenuti i međunarodni znanstveni časopis Communication Management Review koji će izlaziti dvaput godišnje, a sadržavat će znanstvene i stručne radove na engleskom jeziku iz područja odnosa s javnošću, marketinga, politologije, komunikologije, menadžmenta i srodnih disciplina. Vrijednost ovog znanstvenog projekta prepoznali su i brojni partneri kao što su Coca-Cola HBC Hrvatska, Poslovni dnevnik, INA, Blitz-CineStar, Hrvatska udruga za odnose s javnošću, Millenium promocija plus (MPR+), Magis tim i Catering Kvatrić koji će dodatno doprinijeti pozicioniranju Communication Management Foruma kao tradicionalnog međunarodnog znanstvenog okupljanja.
Na prvoj međunarodnoj znanstvenoj konferenciji na temu integrirane komunikacije obilježit će se i druga obljetnica djelovanja Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment KOJA Uspješno spaja teorijska i praktična znanja, u sklopu kojih je u studijske programe uključeno i više od 200 studenata te gotovo 90 predavača.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu