Coca-Cola je proglašena najvrednijom robnom markom na svijetu u 2012. godini prema istraživanju konzultantske agencije Interbrand. Ovo je trinaesta godina zaredom u kojoj Coca-Cola čvrsto drži prvo mjesto ljestvice, s 1,8 milijardi prodanih proizvoda dnevno, 3500 napitaka u svojem portfelju, više od 50 milijuna obožavatelja na službenoj stranici Facebooka i vrijednošću tvrtke od 77,839 milijardi dolara, priopćeno je iz Coca-Cole.
U srpnju ove godine provedeno je i istraživanje tvrtke Research Now, u kojem je Coca-Cola ostvarila rezultat od 90 posto u kategoriji pitanja o svijesti o robnoj marki među ispitanicima u Sjedinjenim Američkim Državama, Kanadi, Ujedinjenoj Kraljevini Velike Britanije i Sjeverne Irske, Francuskoj, Njemačkoj i Australiji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu