Coca-Cola kampanju posvećuje pitanju pretilosti

Autor: Poslovni.hr/Hina , 15. siječanj 2013. u 14:06
Thinkstock

Tvrtka Cola-Cola, koja je stvorila imidž proizvođača sreće, po prvi puta će se putem televizijskih poruka posvetiti pitanju pretilosti koje se nadvilo nad ovu industriju, piše američka televizijska kuća ABC.

Tvrtka Cola-Cola, koja je stvorila imidž proizvođača sreće, po prvi puta će se putem televizijskih poruka posvetiti pitanju pretilosti koje se nadvilo nad ovu industriju, piše američka televizijska kuća ABC.

Tvrtka će početi emitirati dvominutne propagandne poruke na CNN-u, Fox Newsu i MSNBC-u nadajući se da će se tako nametnuti kao odgovorni partner u raspravi koja se vodi oko štetnosti zaslađenih gaziranih pića i njihovu utjecaju na javno zdravlje.

U porukama se iznose podaci o proizvodnji Coca-Colinih niskokaloričnih pića i poruke da je debljanje rezultat unošenja previše kalorija a ne samo konzumiranja zaslađenih gaziranih pića.

Coca-Cola, koja je najveći svjetski proizvođač gaziranih pića, suočava se s mjerama koje utječu na njezine poslovne rezultate poput odluke newyorških vlasti da ograniče veličinu pojedinačnih pića koja se smiju prodavati u restoranima, kino ili sportskim dvoranama.

Novija istraživanja pokazuju da zbog zaslađenih gaziranih pića ljudi skupljaju kilograme bez obzira na stil života, a jedno je istraživanje pokazalo da konzumiranje gaziranih pića utječe na gene koji reguliraju tjelesnu težnu i time povećava rizik za razvoj pretilosti.

Tvrtka tvrdi da je cilj kampanje upoznati javnost s ponudom niskokaloričnih napitaka te planovima tvrtke.

Komentirajte prvi

New Report

Close