Coca-Cola je napravila svojevrsni presedan u oglašavanju, napravivši zanimljivu integraciju Twittera i klasičnih televizijskih reklama. Naime, kako piše Mashable, rumunjska podružnica Coca-Cole omogućila je korisnicima Twittera da se njihove poruke (tvitovi) uživo pojave u sklopu reklame koja se emitirala na televiziji.
Tviteraši su pisali tvitove pod zajedničkim hashtagom #LetsEatTogether, koji su istovremeno bili obrađivani u marketinškoj agenciji MRM Worldwide, a zatim su se odmah pojavljivali u reklami koja se u tom trenu prikazivala na televiziji. Po reklami je bilo prikazano pet do sedam tvitova.
Kampanja se tematski bazirala na činjenici kako velik broj ljudi ne jede u društvu, a sami tvitovi su najčešće bili u obliku poziva na zajednički obrok određenoj osobi. Za vrijeme kampanje na televiziji je prikazano na stotine tvitova, a Coca-Cola je u Rumunjskoj dobila 15 posto više sljedbenika na Twitteru i praktički natjerala ljude da ispred televizije čekaju na njenu reklamu.
Pogledajte u videu više o zanimljivoj kampanji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu