Coca-Cola je ovom reklamom napravila nešto revolucionarno

Autor: Poslovni.hr , 11. rujan 2013. u 15:37
Screenshot

Coca-Cola je napravila svojevrsni presedan u oglašavanju, napravivši zanimljivu integraciju Twittera i klasičnih televizijskih reklama.

Coca-Cola je napravila svojevrsni presedan u oglašavanju, napravivši zanimljivu integraciju Twittera i klasičnih televizijskih reklama. Naime, kako piše Mashable, rumunjska podružnica Coca-Cole omogućila je korisnicima Twittera da se njihove poruke (tvitovi) uživo pojave u sklopu reklame koja se emitirala na televiziji.

Tviteraši su pisali tvitove pod zajedničkim hashtagom #LetsEatTogether, koji su istovremeno bili obrađivani u marketinškoj agenciji MRM Worldwide, a zatim su se odmah pojavljivali u reklami koja se u tom trenu prikazivala na televiziji. Po reklami je bilo prikazano pet do sedam tvitova.

Kampanja se tematski bazirala na činjenici kako velik broj ljudi ne jede u društvu, a sami tvitovi su najčešće bili u obliku poziva na zajednički obrok određenoj osobi. Za vrijeme kampanje na televiziji je prikazano na stotine tvitova, a Coca-Cola je u Rumunjskoj dobila 15 posto više sljedbenika na Twitteru i praktički natjerala ljude da ispred televizije čekaju na njenu reklamu.

Pogledajte u videu više o zanimljivoj kampanji.

Komentirajte prvi

New Report

Close