Ekologija i briga za okoliš u fokusu je mnogih aktualnih kampanja i akcija, a kompanije i trgovački lanci sve su više fokusirani na ekološku komponentu poslovanja i kroz kampanje pozivaju građane da se uključe. Jedna od takvih priča je i priča o limited edition torbi City Centera koja je kroz projekt #citylovesgreen ispunila dvije svrhe: komunikaciju potrebe višekratnog korištenja iste torbe kako bi se smanjila potrošnja plastičnih vrećica te važnost humanitarnog djelovanja u zajednici.
Priča je počela u splitskom City Centeru one te uz veliki interes posjetitelja završila s prikupljenih 49.228,55 kn za udrugu Domine koja će ovaj iznos iskoristiti za projekt otvaranja prvog kriznog centra za žene žrtve nasilja i obiteljskog nasilja, a u sklopu kojega će se pogođenim ženama osiguravati privremeni smještaj te psihološka i pravna pomoć.
Nastavak #citylovesgreen projekta održan je u City Centeru one East i City Centeru one West u Zagrebu u kojima se prodajom torbi, po simboličnoj cijeni od 50 kuna, prikupilo 123.635,75 kn koje će udruga Sve za nju usmjeriti ka pružanju stručne psihološke pomoći, psihoterapije i psihoedukacije ženama oboljelima od raka koje će provoditi psiholozi i certificirani psihoterapeuti.
Pritom potiču i domaću proizvodnju jer su u pitanju torbe koje su ručno proizvedene u Hrvatskoj i dizajnirane od strane domaćih kreativaca koji stoje iza brenda Borša by Mala Radnja dizajna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu