FOTO: Najpoželjnija shopper torba sezone prikupila više od 170.000 kuna, ručno je proizvedena u Hrvatskoj

Autor: Marta Duić , 29. travanj 2021. u 10:29
Foto: City Center

Osim brige za okoliš projekt #citylovesgreen potiče i domaću proizvodnju i dizajn

Ekologija i briga za okoliš u fokusu je mnogih aktualnih kampanja i akcija, a kompanije i trgovački lanci sve su više fokusirani na ekološku  komponentu poslovanja i kroz kampanje pozivaju građane da se uključe. Jedna od takvih priča je i priča o limited edition torbi City Centera koja je kroz projekt #citylovesgreen ispunila dvije svrhe: komunikaciju potrebe višekratnog korištenja iste torbe kako bi se smanjila potrošnja plastičnih vrećica te važnost humanitarnog djelovanja u zajednici.

Priča je počela u splitskom City Centeru one te uz veliki interes posjetitelja završila s prikupljenih 49.228,55 kn za udrugu Domine koja će ovaj iznos iskoristiti za projekt otvaranja prvog kriznog centra za žene žrtve nasilja i obiteljskog nasilja, a u sklopu kojega će se pogođenim ženama osiguravati privremeni smještaj te psihološka i pravna pomoć.

Nastavak #citylovesgreen projekta održan je u City Centeru one East i City Centeru one West u Zagrebu u kojima se prodajom torbi, po simboličnoj cijeni od 50 kuna, prikupilo 123.635,75 kn koje će udruga Sve za nju usmjeriti ka pružanju stručne psihološke pomoći, psihoterapije i psihoedukacije ženama oboljelima od raka koje će provoditi psiholozi i certificirani psihoterapeuti.

Pritom potiču i domaću proizvodnju jer su u pitanju torbe koje su  ručno proizvedene u Hrvatskoj i dizajnirane od strane domaćih kreativaca koji stoje iza brenda Borša by Mala Radnja dizajna.

Komentirajte prvi

New Report

Close