Certifikati marketingašima za lakše zapošljavanje u Europi

Autor: Majda Žujo , 24. listopad 2012. u 22:00
Damir Ciglar, čelni čovjek Hure/PIX

Čelni čovjek Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje, o uvođenju novih standarda vrednovanja u sektoru marketinga.

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) uvelo je europski sustav certificiranja za mlade marketinške kadrove EAC (Europski oglašivački certifikat). Riječ je i programu strukovnog certificiranja koji je dostupan isključivo članovima HURA-e, a razvijen je kao odgovor na potrebu podizanja profesionalnih standarda u industriji. O programu kojega sufinancira Europska komisija, a koji će zahvaljujući suradnji EACA-e i IPA-e biti priznat i odobren kao sredstvo vrednovanja u cijeloj Europi, razgovarali smo s Damirom Ciglarom, predsjednikom HURA-e.

Kome su prije svega namijenjeni certifikati?

Certificiranje, kao i sami programi, namijenjeni su, prije svega, mlađim kadrovima izvršnog nivoa. Dakle, u agencijskom žargonu za radna mjesta "account executive". Ako žele dobiti certifikat koji će univerzalno vrijediti u cijeloj Europi, to je jedini program za certificiranje koji im to omogućuje.

Što certifikati donose stručnjacima koji ih dobiju?

Prije svega, usklađuju se određena znanja i nomenklatura na širokom geografskom prodručju, čime se polaznicima omogućava lakše zapošljavanje na drugim tržištima, ali i lakša adaptacija ljudi s drugih tržišta u hrvatsku agencijsku scenu. Također, unapređujese nivo znanja, čime se ispunjava i dio misije Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje. Time se pomaže i hrvatskim agencijama u edukaciji kadrova za koju većina agencija nema vlastite programe i metodologiju.

Kako se odvija certificiranje i od čega se taj postupak sastoji?

Priprema za polaganje ispita sastoji se od e-nastave, video poduka, kvizova znanja, diskusija i zadataka u trajanju od 25 do 30 sati, besplatna je i provodi se online. Nakon završetka priprema moguće je polagati offline ispit za dobivanje certifikata koji se plaća 220 eura, a nakon uspješno položenog ispita polaznik dobiva Europski oglašivački certifikat priznat u cijeloj Europi. Ispit će se održati 25. veljače u Hrvatskoj paralelno s ostalim zemljama u Europi.

Kako kažu u Huri, želja im je da se što više mladih marketinških kadrova dodatno usavrši i certificira putem EAC-a kako bi u Hrvatskoj podigli razinu stručnosti, osigurali viši tržišni standard i podigli kvalitetu novih kadrova u Hrvatskoj. Prijave za besplatni program e-učenja otvorene su do veljače 2013. godine, a sudjelovati mogu svi članovi HURA-e s manje od dvije godine radnog iskustva u industriji.

Komentirajte prvi

New Report

Close