Nakon odlično prihvaćene reklame s opakim bajkerima u kinu, Carlsbergov marketinški tim predstavlja novi uradak postavljajući pitanje koliko ste daleko spremni ići za prijatelja? Pogledajte što sve čeka one najhrabrije koji prijatelju priteknu u pomoć, u gluho doba noći, u triler scenariju…
Carlsberg, jedan od vodećih svjetskih pivskih premium brendova, lansirao je jučer novu online kampanju kojom na zanimljiv način postavlja pitanje o tome možete li uistinu računati na svoje prijatelje. Na linku http://youtu.be/vs1wMp84_BA nalazi se neočekivanu triler-drama u kojoj se nađu junaci priče spremni priskočiti u pomoć prijatelju u nevolji, praćeni skrivenom kamerom. Naime, u videu Carlsberg 'testira' spremnost ljudi da priskoče prijatelju u pomoć stavljajući ih u vrlo napetu i naizgled opasnu situaciju u kojoj, pod okriljem noći, moraju pokazati istinsku hrabrost i ustrajnost.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu