U sklopu drugog dana nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija održanog u Rovinju neki od najistaknutijih hrvatski kreativaca pokazali su slatku stranu svoje kreativnosti. Naime, Podravkina Dolcela je u sklopu promocije knjige “Priče o nedjeljnom kolaču” na vrlo zanimljiv način pokazala kako kulinarstvo i komunikacije imaju niz sličnosti. Davor Bruketa, Iva Babaja i Jakov Vilović morali su u zadanom vremenskom roku, na individualan način ukrasiti Dolcelinu tortu. Iako je Iva Babaja osvojila simpatije svojih kolega, prvo mjesto odnio je Davor Bruketa, kreativni direktor i osnivač agencije Bruketa&Žinić OM. Bruketa je, osim ukrašavanja, odlučio izvesti i mini performans – otisnuvši svoje lice u tortu, dokazavši tako još jednom kako neočekivane i jedinstvene ideje uvijek budu nagrađene.
U sklopu drugog dana nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija održanog u Rovinju neki od najistaknutijih hrvatski kreativaca pokazali su slatku stranu svoje kreativnosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu