Bronca iz Cannesa za MediaCom i Bruketa & Žinić & Grey

Autor: Marta Duić , 24. lipanj 2021. u 13:29
Untouched by Light/PD

Jedna od najprestižnijih nagrada za tržišno komuniciranje na svijetu otišla je u ruke agencijama Bruketa&Žinić&Grey za Untouched by Light te MediaCom Zagreb.

Na festivalu kreativnosti Cannes Lions, koji se održava online od 21. do 25. lipnja, dva hrvatska predstavnika osvojila su brončanog Canneskog lava.

Jedna od najprestižnijih nagrada za tržišno komuniciranje na svijetu otišla je u ruke agencijama Bruketa&Žinić&Grey za Untouched by Light te MediaCom Zagreb za kreativnu uporabu podatkovne tehnologije na projektu Dogvertising.

Na projektu Untouched by Light Bruketa&Žinić&Grey i Radgonske gorice umjesto tradicionalnog oglašavanja kreirali su novi proizvod- prvo pjenušavo vino na svijetu koje se proizvodi, prodaje i kuša u potpunome marku.

O proizvodu su izvijestili mediji diljem svijeta, što je rezultiralo interesom međunarodnih distributera pa je unatoč pandemiji ova vinarija dospjela na prodajna mjesta poput Casamona u St. Moritzu i luksuznih trgovina u Kini.

Projektom Dogvertising agencija MediaCom Zagreb je u suradnji s Go2Digitalom napravila digitalnu inovaciju koja je uz kreativno korištenje formata omogućila ciljano oglašavanje prema vlasnicima pasa.

“Ovo je sjajna vijest za hrvatske tvrtke koje žele izaći na globalno tržište, a nemaju velike marketinške budžete. Kreativnost iz reklamnih agencija može se koristiti za puno više od kreiranja reklama”, poručuje Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Komentirajte prvi

New Report

Close