Rođenje sina Princa Williama i vojvotkinje od Cambridgea mediji su čekali tjednima.
Britanski najprodavaniji tabloid The Sun u spomen rođenja kraljevske bebe u utorak je promijenio zaglavlje na naslovnici i postao The Son (Sin). Uopće su tiskani mediji u Velikoj Britaniji odlučili dobro zaraditi na kraljevskoj obitelji – vjeruje se da će svota od 31 milijun funti koliko su zaradili prodajući magazine posvećene kraljevskom vjenčanju Williama i Kate biti rođenjem njihovog sina probijena. Profitirale su i kreativne agencije koje su smišljale kreativne i manje kreativne oglase kojima su novinska izdanja odlučila čestitati roditeljima na prinovi. The Sun se odlučio za agenciju Grey koja im je napravila plakat s fotografijama beba slavnih i sloganom "Vaše kraljevsko visočanstvo, upoznajte ljude koji će uz vas vladati svijetom".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu