Britanski tabloid The Sun promijenio ime u The Son

Autor: Poslovni dnevnik , 23. srpanj 2013. u 21:59
Tko još kaže da je tisak u krizi/EPA

Uopće su tiskani mediji u Velikoj Britaniji odlučili dobro zaraditi na kraljevskoj obitelji.

Rođenje sina Princa Williama i vojvotkinje od Cambridgea mediji su čekali tjednima.

Britanski najprodavaniji tabloid The Sun u spomen rođenja kraljevske bebe u utorak je promijenio zaglavlje na naslovnici i postao The Son (Sin). Uopće su tiskani mediji u Velikoj Britaniji odlučili dobro zaraditi na kraljevskoj obitelji – vjeruje se da će svota od 31 milijun funti koliko su zaradili prodajući magazine posvećene kraljevskom vjenčanju Williama i Kate biti rođenjem njihovog sina probijena. Profitirale su i kreativne agencije koje su smišljale kreativne i manje kreativne oglase kojima su novinska izdanja odlučila čestitati roditeljima na prinovi. The Sun se odlučio za agenciju Grey koja im je napravila plakat s fotografijama beba slavnih i sloganom "Vaše kraljevsko visočanstvo, upoznajte ljude koji će uz vas vladati svijetom".   

Komentirajte prvi

New Report

Close