Nova vremena stavljaju fokus i na nove koncepte. Tako možemo opisati Sphots, tvrtku koja pruža uslugu virtualnog plasmana proizvoda u međunarodnim filmovima.
U odnosu na tradicionalno pozicioniranje proizvoda, riječ je o znatno jeftinijem marketinškom alatu koji globalni brendovi koriste već godinama. Vidjevši potencijal hrvatskih brendova u ovakvom predstavljanju međunarodnom timu tvrtke Sphots priključila se i Morana Petričević.
S dugogodišnjim iskustvom u vinskoj industriji, znala je što hrvatskim brendovima treba, a Sphots joj se učinio kao izvrstan alat za ostvarenje tih ciljeva.
Upotreba 3D modela
“Kada se radi o oglašavanju, bez obzira na to o kojoj formi govorimo, moramo biti svjesni da su se vremena zauvijek promijenila. Svi smo suočeni s novom realnošću. Nekad, iako smiješno zvuči da period od prije godinu dana nazivamo tako, bilo je dovoljno izdvojiti veći budžet za marketing i zakupiti reklamni prostor u udarnom terminu na televiziji i ostvariti uspjeh.
Danas smo suočeni sa situacijom da ne postoje više veliki budžeti, ali i da je cijeli svijet, ne samo poslovni, već i privatni život prilagodio tehnologiji. Svijet se pandemijom mijenja dugoročno, možda još nismo svjesni u kojim sve segmentima.
Naše dnevne navike su se već drastično promijenile i većina naših privatnih i poslovnih navika u ovom trenutku vezana je uz online platforme”, započela je izvršna direktorica prodaje i marketinga tvrtke Sphots Morana Petričević.
Okosnica ovakve vrste plasmana proizvoda je VFX tehnologija, a ona je zanimljiva marketingašima upravo zato što filmovi privlače veliki broj znatiželjnika u čijim se obrascima ponašanja krije kupovni potencijal za njihove proizvode.
VFX tehnologijom proizvod se ucrtava na izabrano područje aktivacije, a to bi značilo da se bilo koji hrvatski brend može virtualnim posrednikom smjestiti na područje prodaje koje mu odgovara.
Ako je vaše područje prodaje isključivo Hrvatska, u svom marketinškom paketu možete dobiti prikazivanje proizvoda isključivo na tom lokalnom području, a ako imate formiran izvoz i želite povećati potrošačku percepciju na tom tržištu, moguće je dobiti i tu uslugu, ovisno o tržištu na kojem želite djelovati.
“Ukratko VPP vam nudi da u međunarodnom filmu za prikazivanje na našem tržištu glumac pije Franck kavu, dok će u Engleskoj piti Starbucks. Same prednosti ove vrste marketinga su izlaganje većem broju publike, efektivnije targetiranje ili izgradnja imidža brenda. Uz to, važno je da ne zaboravite da se publika povezuje s glumcima”, rekla je Petričević.
Kako objašnjava naša sugovornica, tijekom cijelog procesa produkcije klijent dobiva informacije o filmu koje se mogu koristiti u marketinške svrhe. Ovakva usluga u svijetu već postoji pa je važno napomenuti kako Sphots sam po sebi nije revolucionarna tehnološka platforma, a fokus je isključivo na novom poslovnom modelu.
“Umjesto snimanja fizičkog proizvoda, stavljamo 3D model proizvoda u scenu. To nam omogućava da ‘’umetnemo’’ određene brendove iz selektiranih proizvodnih kategorija u različite kopije filma i targetiramo samo određena područja tijekom distribucije.
Tako, na primjer, filmska kopija filma za hrvatsko tržište imat će brendove koji žele biti prikazivani u Hrvatskoj. Isti princip se primjenjuje u ostalih 60 zemalja”, dodala je Petričević.
Nije novost kako je ova godina pandemije ujedno i godina promjena.
Veza gledatelja i konteksta
Uz sve promjene koje su se dogodile, novi poslovni modeli i dobre prakse došle su do izražaja. Jedan od njih je i Sphots, a ovakav oblik marketinškog djelovanja može se uzeti i kao svojevrstan strateški pristup u promociji brendova. Nativno oglašavanje je u porastu, riječ je o sadržaju stvorenom u kontekstu, a upravo s kontekstom se gledatelj u filmu povezuje.
“U uvjetima globalizacije kompleksni izazovi više se nikako ne mogu rješavati po principu ‘business as usual’, a strateški menadžment i marketing ključ su pobjedničke strategije za tržište”, zaključila je izvršna direktorica prodaje i marketinga tvrtke Sphots Morana Petričević.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu