Brend živi i kroz prostor u kojem se prodaje

Autor: Marija Crnjak , 01. srpanj 2019. u 21:59
Brigada upravo kreira novu trgovinu za brend TinkturaPD

Osmišljavanje dizajna trgovina već odavno nije samo pitanje estetike.

Osmišljavanje jedinstvenog kreativnog i arhitektonskog koncepta uređenja prodajnih prostora poseban je izazov pri kojem treba uzeti u obzir značajke brenda, ali i želje i očekivanja vlasnika, zaposlenih, klijenata… U posljednje vrijeme vrlo često možete čuti koliko je važan doživljaj kupnje, no koji je recept za kreiranje idealnog doživljaja u interijeru koji je spoj lijepo dizajniranog i poslovno uspješnog prostora koji donosi dobre prodajne rezultate, otkrili su iz agencije Brigada.

Govorili su o dva primjera koji upravo nastaju u njihovoj kreativnoj radionici – studiju za projektiranje i optimizaciju prodajnog mjesta, dizajn poslovnog i izložbenog prostora, produkt dizajn i arhitekturu.

Prva priča vezana je uz brend prirodne kozmetike koju karakteriziraju prirodni sastojci, izravna i “živa” komunikacija s korisnikom. Riječ je o trgovini Tinktura čije je glavna odlika objedinjeni pristup u njezi tijela jer njezini proizvodi koji nisu namijenjeni samo vanjskoj primjeni, već i za oralno korištenje. Zato su kreativci Brigade kreativni koncept trgovine ovog brenda temeljili na činjenici da se unutarnje zdravlje i vanjski izgled stapaju u jednu cjelinu.

“Svaki brend živi kroz samog sebe, kroz proizvode koji ga čine, no i kroz prostor u kojem se prodaje, u kojem komunicira s kupcima, u kojem stručnim uvažavanjem njegove osobnosti, započinjemo, gradimo i unapređujemo komunikaciju s onima zbog kojih se određeni brend u nekom određenom prostoru i nalazi”, kažu iz Brigade.

Stoga će se u Tinkturinoj trgovini ilustracijama i vizualima dodatno istaknuti sinergija i jednakost vrijednosti proizvoda kojima se njeguje tijelo iznutra ili izvana, dok će živim aktivnim bojama koje se pretapaju kroz detalje biti naglašeno bogatstvo prirode i prirodnih sastojaka te živi i vibrirajući osjećaj nakon korištenja Tinktura proizvoda.

Kako bi dodatno komunicirali i osnažiti podizanje svijesti o korištenju plastike, klijentu su predložili i mogućnost donošenja izdvojenih proizvoda na ponovno punjenje – Refil, upotrebom posebno namijenjene staklene boca za kupce koji žele koristiti ovu uslugu. Također, kupcima će se dijeliti testeri da se dodatno upoznaju s Tinktura proizvodima, dok će prostorni doživljaj dodatno osnažitio kroz osjetila njuha i okusa kroz mogućnost serviranja i degustacija njihovih čajeva.

Drugi Brigadin projekt nastavak je danas poznate izložbe na otvorenom, rovinjske Grisije.

Brigadin tim osmislio je koncept prodajnog mjesta, a ujedno i male umjetničke galerije u kojoj će lokalni umjetnici izlagati svoja djela. Eyeconomy shop u sklopu Hotela Park u Rovinju tako će postati mjesto okupljanja i druženja svih lokalnih zaljubljenika u umjetnost.

Dizajn prostora usredotočen je na rovinjsku i istarsku baštinu, te se kao osnovni materijal koristi visokokvalitetan lokalni kamen. Ovaj originalni materijal bit će, ističu u Brigadi, implementiran u unutrašnjost trgovine kroz posebno dizajnirane jedinstvene komade namještaja.

Komentirajte prvi

New Report

Close