Zagreb Brandoctor, prva branding agencija u ovome dijelu Europe, lansirala je brend za austrijsku kompaniju Doka.
Brend konzultatni tvorili su i imenovali Form-on, novi brend rabljenih građevinskih oplata, i to koristeći vlastitu jedinstvenu metodologiju brandiranja kroz Osam sastojaka koji grade brandTM. Doka je vodeći svjetski proizvođač oplatne tehnologije za građevinarstvo s više od 50 godina iskustva i poslovanjem u 70 zemalja diljem svijeta. S novim brendom Form-on žele radikalno inovirati globalni biznis s rabljenim oplatama."Spojili smo najbitnije od Doke – iskustvo i znanje s prednošću novog branda, a to je vrijednost za novac.
Razlika u odnosu na hrvatske klijente bila je brzina odluke i argumentiranost u odabiru imena i vizualnog identiteta.", izjavila je Anja Bauer Minkara, stariji brand konzultant Brandoctora.Brandoctor je dio grupe Bruketa&Žinić OM. Posao s Dokom jedan je od prvih poslova na austrijskom tržištu realiziran u suradnji s partnerskom austrijskom agencijom Netural, a vizualni identitet Doke napravila je agencija Popular Bruketa&Žinić OM Beograd.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu