Brandoctor za austrijsku Doku

Autor: Poslovni dnevnik , 21. siječanj 2014. u 22:00
Novi vizualni identitet brenda Form-on

Posao odradile tri agencije iz grupe Bruketa&Žinić OM.

Zagreb Brandoctor, prva branding agencija u ovome dijelu Europe, lansirala je brend za austrijsku kompaniju Doka.

Brend konzultatni tvorili su i imenovali Form-on, novi brend rabljenih građevinskih oplata, i to koristeći vlastitu jedinstvenu metodologiju brandiranja kroz Osam sastojaka koji grade brandTM. Doka je vodeći svjetski proizvođač oplatne tehnologije za građevinarstvo s više od 50 godina iskustva i poslovanjem u 70 zemalja diljem svijeta. S novim brendom Form-on žele radikalno inovirati globalni biznis s rabljenim oplatama."Spojili smo najbitnije od Doke – iskustvo i znanje s prednošću novog branda, a to je vrijednost za novac.

Razlika u odnosu na hrvatske klijente bila je brzina odluke i argumentiranost u odabiru imena i vizualnog identiteta.", izjavila je Anja Bauer Minkara, stariji brand konzultant Brandoctora.Brandoctor je dio grupe Bruketa&Žinić OM. Posao s Dokom jedan je od prvih poslova na austrijskom tržištu realiziran u suradnji s partnerskom austrijskom agencijom Netural, a vizualni identitet Doke napravila je agencija Popular Bruketa&Žinić OM Beograd.

Komentirajte prvi

New Report

Close