Bračko vino Stina uz bok Wrigleyu i Starbucksu

Autor: Majda Žujo , 11. ožujak 2013. u 21:59
'Pričanje "ljepljive" priče je bit dobrog brendinga

‘Pričanje “ljepljive” priče je bit dobrog brendinga.

Hrvatski konzultanti za brendiranje iz agencije Brandoctor šestu godinu zaredom osvojili su nagradu područja repozicioniranja brendova Rebrand100,. Posebnu nagradu ovoga su puta osvojili za rad na brendu bračkog vina Stina, zajedno s velikim svjetskim brendovima poput Wrigleya i Starbucksa, a iza sebe su ostavili Kellogg's i HP.

Prema kriteriju ocjenjivanja čiji je naglasak bio na strategijama koje su kreirale emocionalne veze s potrošačima i odgovarale na strateške ciljeve relevantne ciljnim skupinama i poslovnim planovima, bračko se vino svrstalo među najučinkovitije rebranding projekte na svijetu. 'Pričanje "ljepljive" priče je bit dobrog brendinga. Ovogodišnji pobjednici učinili su to pametno, kreativno i sa stilom', poručio je je Allen Adamson, član žirija i izvršni direktor međunarodne agencije Landor.    

Komentirajte prvi

New Report

Close