Bračka Stina u društvu Wrigleya i Starbucksa

Autor: Poslovni.hr , 04. ožujak 2013. u 09:21
Stina

rvatski brand konzultanti za brandiranje i rebrandiranje iz agencije Brandoctor su šestu godinu za redom osvojili nagradu Rebrand100.

Hrvatski brand konzultanti za brandiranje i rebrandiranje iz agencije Brandoctor su šestu godinu za redom osvojili nagradu Rebrand100, ovaj put za rad na brandu bračkog vina Stina. Posebnu Distinction nagradu uz Stinu su dobili primjerice Wrigley i Sturbucks, i to ispred poznatih svjetskih brandova poput Kellogg’sa i Hewlett-Packarda. Ovime se bračko Stina vino svrstalo među najučinkovitije rebranding projekte na svijetu, prema kriteriju ocjenjivanja čiji je naglasak bio na strategijama koje su kreirale emocionalne veze s potrošačima i odgovarale na strateške ciljeve relevantne ciljnim skupinama i poslovnim planovima, priopćeno je iz Brandoctora.

“Pričanje 'ljepljive' priče je bit dobrog brandinga. Ovogodišnji pobjednici učinili su to pametno, kreativno i sa stilom.”, izjavio je Allen Adamson, član žirija i izvršni direktor međunarodne agencije Landor.

“Oduvijek smo htjeli etiketu koja ocrtava naše bračko porijeklo. Brač je nekada bio relevantan na vinskoj karti Hrvatske, ali se kroz povijest ta svijest izgubila, a mi smo ju uspjeli ponovo oživjeti. Osim toga, željeli smo biti drugačiji zato što je tržište vrlo zasićeno i sve je gotovo isto, ima jako puno boca i teško se istaknuti, pa smo htjeli mali pomak, nešto suvremeno, nešto što će privući pažnju. Uspjeli smo se pozicioniratI na hrvatskom tržištu, ali posebno smo sretni što smo u relativnom kratkom vremenu uspjeli započeti izvoz prema zahtjevnim europskim tržištima.”, izjavila je Ana Volk, brand managerica vinarije Jako vino.

REBRAND™ je vodeći svjetski izvor za učinkovite transformacije branda, a REBRAND 100 je njihova globalna nagrada, prva i najcjenjenija na području repozicioniranja brandova, praćena u medijima kao što su The Wall Street Journal, CNN Money, Bloomberg Businessweek, stoji u priopćenju. 

Komentirajte prvi

New Report

Close