Borbu zaoštrava hrvatski YouTube

Autor: Bernard Ivezić , 19. ožujak 2014. u 22:00
Joško Mrndže, direktor Googlea za jadransku regiju

Mjesec dana nakon dolaska francuskog Daily Motiona Google pokrenuo lokalnu verziju YouTubea.

Google, najveći servis za on-line oglašavanje na internetu u Hrvatskoj, u srijedu je u Zagrebu predstavio hrvatsku verziju YouTubea.

U branši su uvjereni da je time počela utrka na lokalnom tržištu web videooglašavanja, koje raste sve brže i na kojem su već prisutne lokalne televizije RTL i Nova TV te Googleov konkurent Daily Motion.Prema podacime eMarketera, globalno je videooglašavanje na internetu lani naraslo više od 65 posto, a u posljednjih osam godina 50 puta.Joško Mrndže, direktor Googlea za jadransku regiju, otkriva kako prostor za rast vide u nadopuni TV oglašavanja. "Želimo pokazati oglašivačima da im TV oglašavanje može biti učinkovitije ako ga nadopune videooglašavanjem na YouTubeu", kaže Mrndže.

Googleove statistike pokazuju da se svijest o brendu putem postavljanja videooglasa na YouTube paralelno s TV kampanjama podiže za pet do osam posto.Jan Jilek, direktor Ad-Neta, kaže da će hrvatski YouTube samo ubrzati razvoj tog novog marketinškog tržišta jer je posrijedi još jedno područje gdje Hrvatska zaostaje za zapadom. "Prije mjesec dana ponudili smo slične usluge u Hrvatskoj preko francuskog servisa Daily Motion, servisa sličnog YouTubeu, i već vidimo prve rezultate", kaže Jilek.

Mario Vuković, direktor zagrebačke tvrtke Vidin produkcija, koja je specijalizirana za web streaminge i izradu videosadržaja za web, nije iznenađen ulaskom velikih igrača na hrvatsko tržište. Kaže da je za stvaranje sadržaja za web sve više zainteresiranih, počeviši od organizatora koncerata i festivala preko konferencija i modnih revija do sportskih klubova."Tehnologija je otišla toliko naprijed da u kvaliteti slike više nema razlike, a na webu imate više mogućnosti i sve više korisnika", kaže Vuković.

Komentirajte prvi

New Report

Close