Najveća akcija pošumljavanja Hrvatske, Boranka, koju je pokrenuo Savez izviđača Hrvatske (SIH) i čiju je kampanju osmislila agencija IMAGO, osvojila je prestižnu nagradu u kategoriji Best Experiental Campaign na 20. konferenciji o medijskim trendovima SEMPL, u Portorožu u Sloveniji.
"Nagrada za najbolju iskustvenu kampanju još je jedna potvrda da smo s Borankom učinili uistinu veliku stvar – spojili ljubav prema šumama i volonterski entuzijazam u konkretnu akciju koja je rezultirala oporavkom najljepšeg dijela naše zemlje koji je stradao u požarima", poručuje Dan Špicer, poslovni direktor Saveza izviđača Hrvatske. U suradnji s partnerima SIH je u lipnju pokrenuo ovu veliku akciju volonterskoga pošumljavanja opožarenih područja Dalmacije.
Od ostataka izgorenih borova na dalmatinskim požarištima u Karbonu na otoku Korčuli napravljene su pastelne bojice, takozvane boralice, koje su građani koristili kako bi nacrtali svoja drvca i posadili ih u virtualnu šumu.
Svako nacrtano drvce postalo je pravo zahvaljujući izviđačima i volonterima Boranke, njih više od 2500, koji su posadili više od 25.000 komada sadnica, sjemena i žira na opožarenom području cijele Dalmacije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu