Bog geografije pomogao je agenciji Imago

Autor: Poslovni dnevnik , 22. siječanj 2014. u 22:00
Turističke zajednice Opatijske rivijere primijenit će ovaj vizualni identitet na sve promotivne materijale

Osim standardne primjene, znak se lako transformira u komunikacijski znak za manifestacije poput karnevala, marunade, …

Novi vizualni identitet dobila je Opatijska rivijera, a njegov autor je agencija Imago čije je rješenje pobijedilo na natječaju raspisanom u studenom 2013. godine.

"Ideja je bila definirati jedinstveni vizualni identitet za cijelu destinaciju i s njime uskladiti vizualne identitete turističkih zajednica jer postojeći" kazala Suzi Petričić, direktorica TZ grada Opatije, "nisu imali međusobnu poveznicu i bili jedinstvena priča ove destinacije". Turističke zajednice Opatijske rivijere primijenit će ovaj vizualni identitet na sve promotivne materijale, te za zajedničku web-stranicu www.opatija-riviera.info.

Komentirajući predstavljanje vizualnog identiteta na svojim stranicama iz agencije Imago su napisali: "Najveći izazov nam je bio kako napraviti vizualni identitet tako raznolikog područja, kako u jednom znaku ujediniti različitu prirodu, gastronomiju, narječja, običaje, klimu,… Bog geografije nam je išao na ruku pa smo tako prirodnu nisku koja se dobije pozicioniranjem navedenih mjesta na karti, iskoristili za stvaranje znaka koji predstavlja cijelu rivijeru. Koloritom smo pratili prijelaz iz kontinentalnog područja kroz crvenu i smeđu boju (zemlja), preko žute (Opatija) do zeleno-plavog morskog spektra. Tako je jedno izrazito heterogeno područje, od prirode, klime, gastronomije i jezika, dobilo znak koji ga ujedinjuje!", pišu iz Imaga.

Osim standardne primjene, znak se lako transformira u komunikacijski znak za manifestacije poput karnevala, marunade, ribarskih večeri i slično, koristeći fotografije umjesto grafičkih simbola.

Komentirajte prvi

New Report

Close