Reklamnom kampanjom Bloomberg Businessweek je uvrijedio milenijalce. U kampanji Bloomberg šalje poziv svima koji poznaju nekog milenijalca (osobe između 18 i 34 godine) koja živi s roditeljima i kojima mogu poslati besplatnih 12 tiskanih brojeva Bloomberg Businessweeka ili 12 brojeva na iPadu.
Cilj je ovim odličnim tjednikom svim milenijalcima dati neku poslovnu ideju te pokrenuti njihov poduzetnički duh i tako ih 'skinuti roditeljima s grbače'. Na duhovitoj infografici svaki roditelj, prijatelj, dečko/djevojka, rođak može pronaći nekoliko dobrih razloga zašto prijaviti milenijalca (ne mogu ti stalno plaćati piće, nemoj provesti svoje dvadesete živeći sa šezdesetogodišnjacima, ako nabaviš stan spavat ću s tobom…) ili se milenijalci koji žive s roditeljima jednostavno mogu prijaviti sami (za što dobivaju posebne čestitke).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu