Bivša prodavačica otkrila je izdajnički znak da muškarac vara svoju ženu za Božić, rekavši da podmukli ljudi vole kupovati svojim ženama i ljubavnicama isti parfem iz jednog vrlo važnog razloga, piše Dailymall. Shannon Hill koja ima više od 574.000 pratitelja na TikToku u nedavnom videu otvorila je svoje iskustvo s nevjernim partnerima dok je radila za šalterom Chanela tijekom studentskih dana.
“Imam malu priču, ako želite, o tome što muževi kupuju ne samo svojim ženama, već i ljubavnicama. Tada sam imala samo 19 godina, ali ovo sam brzo naučila”, rekla je.
Prisjetila se kako su muškarci dolazili oko praznika kako bi svojim ženama pokupili njihove omiljene Chanelove proizvode.
“Nekoliko muževa koji bi došli kupili bi svojoj ženi njezin omiljeni miris. Jako bi ga lijepo upakirali — a onda bi kupili isti taj parfem svojoj ljubavnici. A znate li zašto? Nisu htjeli da nakon što otiđu od ljubavnice kući mirišu na drugu ženu”, tvrdi.
Hill je objasnila da je, nakon što je ondje radila neko vrijeme i upoznala stalne goste, bilo vrlo lako otkriti koji muževi varaju. Iz nekog razloga, sve ih je navodno privukao isti miris.
“Dosta smiješno, to je uvijek, ali uvijek bio isti miris. Bio je to parfem Coco Mademoiselle. Nikad nije bio broj 5 jer bi ljudi dolazili i kupovali to svojoj mami. To nikada nisu bili Chance parfemi. Uvijek je bila Coco Mademoiselle”, primijetila je Hill.
Njena priča potakle je i druge da podijele vlastite priče o mušterijama. ‘Godinama sam radila s vrhunskim nakitom. Muževi su učinili istu stvar. Bilo je uvijek smiješno vidjeti ljubavnicu kako dolazi nakon Božića i zamjenjuje taj nakit za nešto drugo prisjetila se jedna osoba.
“Nekoć sam radila s nakitom i muževi su svojim ljubavnicama i ženama kupovali iste komade nakita”, otkriva zaposlenica trgovine, a druga korisnica je dodala: “Nikad nisam znala koliko oženjenih muškaraca ima afere dok nisam počela raditi u draguljarnici”
Drugi su rekli da su čuli slične priče od zaposlenika Victoria’s Secreta i osobnih stilista. Neki ljudi koji rade u uslužnoj djelatnosti također tvrde da muškarci vole voditi svoje žene i ljubavnice u iste restorane i barove.
“Nedjeljni ručak sa ženom i djecom, pauze za ručak i koktel s ljubavnicom”, objasnila je jedna osoba.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu