Čak 53 posto ispitanika osjeća se 'bombardirano' gomilom sadržaja na internetu, a 32 posto strahuje se da će ako ne budu imali pristup internetu nešto važno propustiti.
S druge strane, 33 posto mlađih od 35 želi biti slavno na internetu, kao i 15 posto starijih internet korisnika. Rezultati su to najvećeg globalnog istraživanja društvenih medija Wave 9 kojem se Hrvatska priključila 2011. godine, a koje je agencija UM pokrenula s ciljem praćenja rasta korisnika i važnosti novog medijskog fenomena. "Wave 9 pokrenut je 2016. godine i rezultati su nam na raspolaganju od travnja ove godine.
Istraživanje je provedeno na 78 tržišta i 52.326 ispitanika koji predstavljaju 1,5 milijardu aktivnih internet korisnika, onih koji internet koriste svaki dan ili svaki drugi dan te utječu na rast i razvoj društvenih medija, usvajaju platforme i alate te na kraju odlučuju o tome koji će biti dominantni", pojasnio je Research Manager u UM Zagreb Jan Jurjević.
Ovo je istraživanje također pokazalo značajan rast upotrebe Messengera, najbrže rastućeg kanala komunikacije – sa 66 posto u Waveu 8 na 82% u Waveu 9, da je Facebook i dalje najkorištenija društvena mreža, ali Instagram najbrže raste među mlađima od 35 godine – sa 16 posto korisnika u Waveu 8 na 41% u istraživanju Wave 9. Usto, pada povjerenje u influencere, pa im je tako 2015. vjerovalo 43%, a 2017. 34% o ispitanika, naglašavaju u UM Zagreb.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu