BBDO snimio spot koji će ganuti ljubitelje životinja

Autor: Tatjana Tadić , 21. svibanj 2013. u 22:00
U spotu od trideset sekundi prikazana je čimpanza koja depresivno živi u malenoj sobi

U spotu od trideset sekundi prikazana je čimpanza koja depresivno živi u malenoj sobi.

Agencija BBDO New York za naručitelja PETA, organizaciju koja se bori za prava životinja, napravili su dojmljiv spot '98% sličan čovjeku' u kojem ta organizacija upozorava zašto ne treba koristiti čimpanze i ostale majmune za reklame i filmove.

U spotu od trideset sekundi prikazana je čimpanza koja depresivno živi u malenoj sobi, na kraju spota uzima u ruke revolver i pritišće ga na vrat i (pretpostavlja se) izvrši samoubojstvo. 'Na kraju filma uvijek vidite obavijest kako za njegove potrebe nije ozlijeđena niti jedna životinja, i gledatelji se zbog te rečenice osjećaju dobro', kaže Toygar Bazarkaya, izvršni kreativni direktor BBDO-a. 'Ono što gledatelji ne znaju je da su u procesu treniranja za filmske uloge te životinje trpile izgladnjivanje i batine kako bi naučile trikove.

U dobi od 4 do 5 godine čimpanze izgledaju vrlo simpatično i privlačno, međutim već nakon šeste godine fizionomija im nije privlačna i postaju agresivnije, pa ih uglavnom usmrte'. Majmun u spotu je kompjuterski generirana slika (CGI) pa spot BBDO-a pokazuje kako filmskoj i marketinškoj industriji ne trebaju prave životinje da zbog gledatelja životare.

Komentirajte prvi

New Report

Close