Agencija BBDO New York za naručitelja PETA, organizaciju koja se bori za prava životinja, napravili su dojmljiv spot '98% sličan čovjeku' u kojem ta organizacija upozorava zašto ne treba koristiti čimpanze i ostale majmune za reklame i filmove.
U spotu od trideset sekundi prikazana je čimpanza koja depresivno živi u malenoj sobi, na kraju spota uzima u ruke revolver i pritišće ga na vrat i (pretpostavlja se) izvrši samoubojstvo. 'Na kraju filma uvijek vidite obavijest kako za njegove potrebe nije ozlijeđena niti jedna životinja, i gledatelji se zbog te rečenice osjećaju dobro', kaže Toygar Bazarkaya, izvršni kreativni direktor BBDO-a. 'Ono što gledatelji ne znaju je da su u procesu treniranja za filmske uloge te životinje trpile izgladnjivanje i batine kako bi naučile trikove.
U dobi od 4 do 5 godine čimpanze izgledaju vrlo simpatično i privlačno, međutim već nakon šeste godine fizionomija im nije privlačna i postaju agresivnije, pa ih uglavnom usmrte'. Majmun u spotu je kompjuterski generirana slika (CGI) pa spot BBDO-a pokazuje kako filmskoj i marketinškoj industriji ne trebaju prave životinje da zbog gledatelja životare.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu