Robustan i atraktivan model X6 odlično se prodaje, ali ima svoje mane, jednostavno je pretežak.
Uvjerili smo se u to prije nekoliko godina na BMW-ovom zimskom treningu. Kada na snijegu i ledu jače prokliže masa od njegovih 2300 kg, gotovo ju je nemoguće bilo kakvim manevrom vratiti na pravu putanju. Nedavno su Bavarci objavili prve fotografije novog modela. X4 umanjena je verzija X6-ice, čije su linije bile inspiracija dizajnerima BMW-a, čiji je šef vanjskog dizajna naš Domagoj Đukec. Ipak, novi X4 s kupeovskom linijom krova djeluje još sportskije. Prednji kraj je vrlo sličan Seriji 3 i modelu X3, na čijoj je platformi X4 i nastao.S modelom X3 dijeli i motore, prijenos i pogon. I interijer je gotovo identičan, a jedina bitna razlika je što je kod X4 stražnja klupa koncipirana za dvoje putnika (ali mogu se prevesti i troje). Stražnja se klupa može preklopiti u omjeru a40:20:40. BMW X4 je od modela X3 14 mm duži i 36 mm niži, a u njemu će se sjediti 20 mm niže, što će, dakako, pogodovati sportskom dojmu i performansama.
Kupci mogu birati između tri benzinska i tri dizelska motora iz BMW EfficientDynamics obitelji, u rasponu snage od 184 do 313 konjskih snaga. Svi motori zadovoljavaju EU6 standard ispušnih plinova. Valja istaknuti novu generaciju 2-litrenog dizelskog motora u BMW-u X4 xDrive20d. Njegova prosječna potrošnja je između 5,0 i 5,4 l/100 km uz emisiju CO2 između 131 i 141 g/km, a uz 8-stupanjski Steptronic automatski mjenjač novi X4 postavlja i nove standarde u potrošnji goriva i emisiji CO2. Moderan četverocilindrični motor razvija 190 konja i najveći okretni moment od 400 Nm.BMW EfficientDynamics tehnološki paket smanjuje potrošnju goriva i emisiju CO2. Uključuje auto start/stop funkciju kao i funkciju krstarenja (uz automatski mjenjač s osam brzina) i regeneraciju energije kočenja. Od naprednih sustava izdvajamo head-up display u boji, driving assistant plus koji uključuje upozorenje o prelasku u drugu traku, aktivni tempomat…
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu