Od ovog broja, AutoZubak uvodi brojne inovativne promjene u magazin Auto zonu. Opsegom povećava broj stranica, sa 36 na 76. Sadržajno još bogatiji magazin, predstavlja dodatne rubrike, otvara niz autorskih reportaža i ekskluzivnih fotografija o automobilima, nudi savjete o vožnji i održavanju vozila, prati trendove pri kupnji rabljenih vozila iz uvoza, kažu iz AutoZubaka. Osim auto industrije predstavlja novosti moto industrije, i lifestyle Magazin Auto zona postaje dvomjesečnik, koji se bez naknade distribuira svim kupcima i korisnicima usluga AutoZubaka.
Članica Uprave za marketing AutoZubaka Žaklina Trbović, prilikom predstavljanja magazina je izjavila: “Cilj magazina je u svakom broju donositi korisne i zanimljive informacije iz svijeta mobilnosti, najaviti i predstaviti nova vozila na tržištu, i ponuditi korisne informacije važne za održavanje vozila. Redizajnom magazina htjeli smo svim čitateljima pružiti još kvalitetnije informacije, pomažući im u donošenju odluka o kupnji i održavanju njihovog automobile, ali i pomoći korisnim savjetima u nepredviđenim situacijama.”
Auto zona jedini je certificirani auto magazin za neplaćena izdanja, koji potvrđuje nakladu od 31,289 distribuiranih primjeraka. Redizajnom magazina AutoZubak je uspio Auto zonu plasirati na tržište, kao najtiražniji i najekskluzivniji auto magazin u Hrvatskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu