Autor uzbudljivih virala Kris Hoet dolazi u Rovinj

Autor: Tatjana Tadić , 20. ožujak 2014. u 10:02
Hoet radi u nagrađivanijoj belgijskoj agenciji

I ljudi koji ne prate marketinšku scenu sigurno su pogledali viralne reklame ‘Carlsberg puts friendship to the test’ i ‘Push button to ad drama’.

Na Dane komunikacija koji se održavaju od 15. do 18. svibnja u hotelu Lone u Rovinju dolazi Kris Hoet, direktor za digitalne medije agencije Duval Guillaume Modem iz Antwerpena.

Duval Guillaume Modem trenutno je najpoznatija belgijska kreativna agencija koja osvaja najprestižnije nagrade na najvećim europskim i svjetskim marketinškim događanjima kao što su Eurobest i Cannes Lions na kojem su prošle godine osvojili 10 Lionsa, a godinu prije čak 15 nagrada.Čak i ljudi potpuno nezainteresirani za kreativne agencije znaju za poznate virale koje je napravila kreativna radionica Duval Guillaume Modem, a pod vodstvom Krisa Hoeta. Viralna kampanja "Push to add drama" u kojoj je na neimenovanom belgijskom trgu postavljen gumb uz kojeg piše "pritisni ako želiš dramu" kojim znatiželjni prolaznici pokrenu nevjerovatan slijed događaja: pokušaj pljačke, tučnjavu, pucačinu…

Da bi na kraju, baš kao u filmu "Igra" Davida Finchera doznali da su uvučeni u režirani igrokaz kojim se reklamira dramski filmski program TNT televizije. Viral je trenutno postao hit na portalima, u prvih 48 sati pregledan je 10 milijuna puta, a do sada 50 milijuna puta.Kao digitalni strateški direktor Hoet je radio poznatu kampanji "Carlsberg puts friendship to the test" . U toj TV reklami prijatelj nazove usred noći najboljeg prijatelja/prijateljicu, kaže kako je na pokeru izgubio novac i zamoli prijatelja da mu hitno donese 300 eura.

Pravi prijatelji se, naravno, odazovu, dođu u opskurnu ilegalnu kockarnicu u sumnjivom kvartu i donesu novac. I na kraju shvate kako je riječ o filmskom setu i zabavi iznenađenja na kojoj se pivom nazdravlja pravim prijateljima. Reklama je također postala viralni hit.Agencija Duval Guillaume i Kris Hoet međutim rade uzbudljive kampanje i za klijente koji slove kao "konzervativni" – za udruženje belgijskih banaka napravili su dojmljiv viral "See how easily freaks can take over your life" u kojem se prikazuje kako je lako ukrasti nečiji identitet, pokrasti novac i potpuno preokrenuti život. O detaljima stvaranja takvih priča Kris Hoet govorit će sudionicima Dana komunikacija u Rovinju. 

Komentirajte prvi

New Report

Close