Zagrebački Arena Centar nedavno je obilježio petu obljetnicu poslovanja, a prošla mu je godina, otkriva direktor Tomislav Dekalić, u odnosu na 2014. donijela rast prometa u trgovinama od 13,1 posto, 6,33 posto više posjetitelja i čak 85 posto bolju prodaju njihove poklon kartice, a otvoreno je 12 novih trgovina. Napominje da svake godine provode istraživanje mišljenja kupaca, te da su rezultati za 2015. pokazali da kupci biraju Arena Centar zbog bogate ponude trgovina, prije svega modnih brendova, ali i zabave i restorana.
"Obilježili smo 5. rođendan i nastavili s pozitivnim trendom rasta u svim segmentima poslovanja. Glavni aduti Arena Centra su odlična ponuda i predani ljudi koji rade, ne samo u Upravi, već i u svakoj trgovini jer uspjeh je rezultat truda svih nas", smatra Dekalić. Za ovu godinu najavljuje nova otvaranja, a prvi je na redu restoran Old Wild West, međunarodni lanac koji je u Arena Centru odlučio otvoriti svoj prvi restoran na hrvatskom tržištu.
85posto
više poklon kartica Arene prodano je lani nego 2014.
Centar poput galerije
Bježeći od stereotipa da su trgovački centri samo mjesta gdje se troši novac i želeći se približiti obiteljima, Arena se povodom pet godina postojanja odlučila za suradnju s Hrvatskim društvom likovnih umjetnika i projekt kojem je svrha promovirati umjetnost i dati Centru novu dimenziju rada i djelovanja. Krajem studenog je predstavljena je izložba tzv. site-specific instalacija u kojoj će moći uživati svi posjetitelji Centra u narednih godinu dana. Za izradu skulptura angažirani su Predrag Todorović, Božica Dea Matasić i Ida Blažičko, čije su skulpture Povratak, Medijator i Genius loci postavljene na "trgove" Istra, Dalmacija i Slavonija.
"Kako se to često događa u životu, riječ je o kombinaciji sreće i strategije. Na strateškoj razini željeli smo se povezati s nekom umjetničkom institucijom te usmjeriti dio djelovanja na promociju hrvatske kulture. Bili smo u kontaktu s nekoliko različitih institucija kad nam se HDLU obratio s upitom za sponzorstvo skulpture Predraga Todorovića. U tome smo prepoznali priliku za širu suradnju i HDLU kao partnera koji bi nam mogao pomoći u ostvarivanju naših planova u pružanju podrške hrvatskoj kulturi", pojasnio je Dekalić.
Kako kaže, cilj suradnje s HDLU-om je podržati hrvatske umjetnike, ali i inicirati umjetničku edukaciju djece. Naime, osim tri umjetničke skulpture, 50 umjetnika je oslikalo božićne kugle koje je, u vrijeme blagdana, vidjelo preko 2,5 milijuna posjetitelja Centra. Organizirane su i umjetničke radionice u kojima je sudjelovalo više od 700 djece. Ovom blagdanskom projektu se pridružila i udruga Crveni Nosovi poznata po klaunovima-doktorima koji donose radost, osmijehe i pozitivne misli u razne ustanove, dječje bolnice i domove za starije i nemoćne s kojima udruga surađuje.
Urbani vrtovi
Po završetku blagdana, donacijska akcija i suradnje Arena Centra i HDLU-a završila je time što su Crveni nosovi kugle odnijeli na poklon u 12 zdravstvenih i socijalnih ustanova koje posjećuje diljem zemlje. Tijekom akcije prikupljeno je i donirano 22.000 kuna. "Suradnja s HDLU-om je tek dio naših aktivnosti koje pridonose tom cilju pa tako, primjerice, imamo urbane vrtove ispred centar u sklopu kojih obitelji i udruge uzgajaju svoje domaće povrće. Osim toga, u suradnji s udrugom Vilibald, djeca iz zagrebačkih škola i vrtića se educiraju o vrtlarstvu i prirodi. Za vrijeme školskih praznika organiziramo različite sportsko-edukativne aktivnosti kao što su znanstvene radionice i slično", pohvalio se za kraj direktor Arena Centra Tomislav Dekalić.
Trendovi
Preokret nakon online buma
Upitan da prokomentira najnovije trendove u trgovačjoj branši, Dekalić kažeda živimo u vremenu kad se stvari mijenjaju brzo i svake sezone može se uočiti neki novi trend. "Trenutno mi se čini vrlo interesantan preokret u odnosu internet i klasične trgovine. Godinama je rasla nervoza i strah kako će Internet trgovina utjecati na poslovanje klasičnih trgovina, a sad vidimo da sve više vodećih internet trgovaca kao što su Amazon i Google otvaraju fizičke trgovine kako bi imali direktan kontakt s kupcima i klijentima. Ljudi su prije svega društvena bića i iskustvo koje mogu doživjeti u direktnom kontaktu s brendom može se itekako nositi s praktičnošću kupovine preko interneta, poručuje Dekalić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu