Na predavanju u Zagrebačkom plesnom centru 27. studenoga u organizaciji NOA agencije Andrew Cracknell predstavit će svoju knjigu i održati predavanje o agencijama kakve su bile i kakve bi trebale biti.
Knjiga je temeljena na njegovom iskustvu na vodećim pozicijama u najkreativnijim svjetskim agencijama. Andrew Cracknell započeo je karijeru u reklamnoj industriji kao copywriter 60-tih godina u Collet Dickenson Pearce u Londonu. Brzo se penje na agencijskim ljestvicama i postaje glavni kreativni direktor i predsjednik uprave u tadašnjim vodećim agencijama zadužen za američko i europsko tržište. Prema njegovim riječima, gotovo da i nema kategorije proizvoda za koju nije radio i kreativnog rješenja kojeg nije vidio.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu