Amerikanci će ovog Božića biti rastrošniji

Autor: Poslovni dnevnik , 09. studeni 2015. u 21:59
Reklamiranje božićnih popusta na kupnju 'natjera' 87% potrošača/FOTOLIA

Čak 40 posto ispitanih kupaca najavilo je da će izdvojiti veće iznose od lanjskih.

Bliže se božićni blagdani – plodno razdoblje za trgovačku branšu, a sudeći prema najnovijim istraživanjima, trgovci koji posluju na tržištu SAD-a mogli bi ove sezone zaraditi znatno više nego prošle.

Čak 40 posto anketiranih američkih kupaca najavilo je da će tijekom ovogodišnjeg božićnog šopinga potrošiti puno više nego li je to lani bio slučaj. Inače, za božićne blagdane 2014. rastrošnije je kupovalo 25% kupaca u Americi, kaže se u istraživanju Accenturea. Prema predviđanjima Nacionalnog udruženja trgovaca, blagdanska prodaja trebala bi ove godine dosegnuti petinu udjela u ukupnoj godišnjoj vrijednosti koja se procjenjuje na 3,2 bil. dolara.

Da trgovci svim silama trude ugrabiti što izdašniji dio blagdanskog kolača dokazuju 4,3 milijarde USD potrošenih lani na blagdansko oglašavanje. A novac nije bačen u vjetar. Naime, u istraživanju Accenturea čak 87% anketiranih kupaca priznalo je da ih reklamiranje božićnih popusta "natjera" na kupnju. Gotovo 56% njih izjavilo je da podržava trgovce koji ih proaktivno obavještavaju o popustima. 

Komentirajte prvi

New Report

Close