Američki brend debitira u Hrvatskoj

Autor: Marta Duić , 01. studeni 2017. u 09:40
Foto: Thinkstock

Kozmetička kuća na domaćem tržištu nastupa u suradnji s parfumerijama Douglas, poznati su po tzv. Brow barovima kojih je 1700, iz SAD-a su se proširili na 45 zemalja.

Poslovna priča kozmetičkog brenda Benefit počela je prije 40 godina kada su blizanke Jean i Jane Ford u jeku hippy pokreta i feminizma u San Franciscu otvorile svoju prvu kozmetičku trgovinu.

Danas je ovaj internacionalni kozmetički brend prisutan u 45 zemalja, a od prošlog tjedna i u Hrvatskoj. Kako kaže Guillaume Mercadié, marketing menadžer za Europu, zahvaljujući dugogodišnjoj suradnji s parfumerijama Douglas u Njemačkoj, odlučili su se za naše tržište jer taj maloprodajni lanac ima poslovnice i po Hrvatskoj. Osim asortimana Benefit dekorativnih proizvoda na policama, u većim hrvatskim Douglas parfumerijama Benefit će imati i svoj Brow barove, kakvih je 1700 diljem svijeta.

Rijč je o "kozmetičkom kutku" u kojem se kupcima na licu mjesta nudi uređivanje obrva.   "Na europskom tržištu prisutni smo već niz godina, počeli smo s Francuskom, a naše trenutno najveće tržište u Europi je Velika Britanija", objašnjava Guillaume Mercadié Mercadié napominje kako Benefit nije samo dekorativna kozmetika, već da im je cilj da postanu "broj jedan" kozmetički brend specijalizirana za uređivanje obrva. Ističe kako kontinuirano rade na ostvarenju tog cilja te zapošljavaju sve veći broj kozmetičarki.

Osim Brow barova u sklopu Douglas i Sephora parfumerija s kojima surađuju po Europi, imaju i vlastite Brow barove u Portugalu i u Francuskoj.

"U ovom poslu najbitnije je biti inovativan, kreativan, usuditi se biti drugačiji i izvan standarda koji su postavljeni te biti hrabar u donošenju poslovnih odluka. Osnivačice Benefita Jane i Jean su tome uspijevale od prvog dana i time postigle to da je američki brend postao internacionalan. Kada je u pitanju europsko tržište, planiramo nastaviti sa širenjem na istočni dio Europe ", kaže Mercadié. Kako tvrdi Mercadié, uspjehe ostvaruju i na švicarskom i poljskom tržištu, a nakon što su ove godine otvorili tržište Slovačke odlučili su nastaviti širenje. "Vjerujemo da će Benefit kozmetika do kraja godine biti prisutna i na ruskom tržištu", zaključuje Mercadié.

Komentirajte prvi

New Report

Close