Iako je prošlost brenda kontroverzna, Levi’s traperice i dalje su ključni dio modne kulture.
Možda sjedite na pravom modnom blagu.
Naime, vlasnici Levi’s traperica provjeravaju etikete svojih starih komada nakon što su otkrili da neki vintage modeli dosežu vrijednost od čak 32.000 eura.
Traperice proizvedene između 1949. i 1954. sada se na internetu prodaju po nevjerojatno visokim cijenama, a postoji jednostavan način da se odredi njihova starost, prenosi Večernji list.
Iako Levi’s na svojim trapericama ne upisuje godinu proizvodnje, poznata crvena etiketa može otkriti kada su traperice nastale.
Od 1950-ih do 1980-ih, Levi’s, službeno poznat kao Levi Strauss & Co., koristio je crvenu etiketu s bijelim natpisom Big E za isticanje marke.
Tijekom kratkog razdoblja od 1949. do 1954., font na etiketi bio je oštar i nakošen — upravo te traperice sada postižu visoke cijene na tržištu.
Levi’sova web stranica ima poseban dio gdje možete provjeriti vrijedi li vaš par traperica pravo bogatstvo. Stručnjaci savjetuju da provjerite sljedeće:
1. Ako etiketa ima natpis LEVI’S® samo velikim slovima, to znači da su traperice proizvedene prije 1971. godine.
2. Potražite oznake za njegu, koje su se počele pojavljivati na Levi’s trapericama tek 1970-ih.
3. Pogledajte unutarnje šavove: jedan šav niz unutarnju stranu bedra ukazuje na proizvodnju prije sredine 1980-ih.
Inače, izvještaji su ranije pokazali da je jedan par starih Levi’s traperica iz 19. stoljeća prodan na aukciji za nevjerojatnih 72.000 eura.
Vintage kolekcionar Kyle Hauper iz San Diega pronašao je ove hlače u napuštenom rudniku.
Traperice, koje sadrže rasistički slogan iz prošlog vremena, smatraju se jednim od najstarijih poznatih primjeraka brenda Levi’s.
Na etiketi unutar džepa stoji: ‘Jedina vrsta koju je izradio bijeli radnik’ — slogan koji je Levi’s koristio u razdoblju izrazite antikineske diskriminacije u SAD-u, prema izvješću Wall Street Journala.
Iako je prošlost brenda kontroverzna, Levi’s traperice i dalje su ključni dio modne kulture. Posljednjih godina popularnost im je dodatno porasla zahvaljujući povratku zapadnjačkog stila i trendu trapera.
Prema izvješću Bloomberga, dionice Levi’sa u travnju su skočile za 18%. Podaci CNN-a pokazuju i da su zabilježili rast prodaje od čak 20% u usporedbi s istim razdobljem u posljednje tri godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu