Ako vam je ikada palo na pamet da kupite automobil u nekoj nestandardnoj boji, na primjer zelenoj ili ljubičastoj možda biste trebali još jednom razmisliti. Odabir boje postaje problem kada želite prodati rabljeno vozilo, piše revija HAK.
Njemačka platforma za prodaju automobila Mobile.de provela je veliko istraživanje izbora boje tijekom prodaje i vjerujte neklasičan izbor će vas koštati.
Na automobilu u ljubičastoj boji ćete izgubiti oko 27,2 posto od prosječne cijene vozila, srebrnoj 25 posto, zlatnoj 23,1 posto, crvenoj 11,5 posto, plavoj 9,8 posto te zelenoj 1,3 posto.
Možda je crvena odličan izbor za Ferrari, ali kupujete li poslovnu limuzinu poput Volkswagen Passata ili BMW-a serije 5, ta je boja neprikladna, odnosno donijet će vam glavobolje tijekom prodaje, pokazalo je istraživanje.
Nećete pogriješiti ako kupite narančasto vozilo (sve, naravno, ovisi o klasi) jer ona donosi 5,4 posto višu cijenu od prosjeka pri prodaji vozila, još su bolji izbor bijela s 5,9 posto, crna s 9,5 posto, siva s 9,7 posto i žuta s 13,3 posto.
Istraživanje je pokazalo da se automobili u neklasičnim bojama mnogo manje pregledavaju na internetskim oglasima nego oni u neutralnijim bojama poput sive ili crne.
Najbitnije je da imate na umu da boja mora odgovarati klasi automobila, odnosno nekakvim prosjecima ako želite dobro prodati rabljeno vozilo.